kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

15.9.06

Susling introducerer...

i mangel af hjerneaktivitet og bare noget, der ligner nogle interessante betragtninger, har jeg bestemt mig til at indføre en fast kategori. Faste ting er et ret smart move.........så har man noget at binde det hele op på, når man i øvrigt ikke har en dyt at sige.


Introducerer hermed:

Ugens stemning


I denne uge: Nostalgi

Stemningen er sat i gang af ham her........og det jeg vil sige står hos ham.......!

Henrik Føhns...ham er jeg fan af!

2 Comments:

At 15/9/06 12:58, Blogger flinkonellas på vej ud af flinkeskolen said...

Ja , det var sgu tider dengang, jeg får associationer, til punkmiljøet dengang i 80,erne, saltlageret og rockmaskinen. Det var tider, hm det er det vel altid om 20 år er det noget andet vi falder i svime over, hvad mon Muhamedtegningerne? Madonna i Horsens ja you name it

 
At 15/9/06 17:34, Anonymous Anonym said...

Godt koncept!

- og god stemning :)

 

Send en kommentar

<< Home