kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

14.9.06

Susling fnyser......

så også lige en liste jeg gad at stå på.........hvorfor i hele hulespegepølse...........står jeg ikke på den liste......... ???
Nå ja helt off beat er man jo så heller ikke....

Sgu' da altid noget......

PS. dybe links fra The Observer......lover at det aldrig skal gentage sig og håber bare jeg ikke bliver sagsøgt....men gad immervæk godt stå på den liste....

1 Comments:

At 15/9/06 09:06, Anonymous Anonym said...

Bortset fra etteren skal jeg helt ned til nr. 12, før jeg støder på noget genkendeligt. Godt, der ikke findes den slags lister for mænd...

 

Send en kommentar

<< Home