kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

16.9.06

Susling i brændpunktet

Altså, har jo nærmest følt mig som Deres personlig udsendte reporter........Forhistorie: har I hørt om afbrændingen af gratisaviser? Skide smart fif egentlig....måske nogle arbejdsløse akademikere, der har udtænkt den.......??? Nja..tror mere, det er nogle skumle, små-mafiøse polakker....."Du Pawel.....vi melder os som avisbude......tager hele skidtet og brænder det af på Amager Strandpark og så scorer vi gevinsten!"

Godt tænkt, men nok så ikke så smart at gøre det lige på Amager Strandpark........!!Her kommer mange mennesker hver dag og der er O-P-S-Y-N......jeps.........der er blevet rigtig groomet og stilet derude........Og så er der jo lige mig, der kommer cyklende hver morgen ud til min tænkeplet.....Lagde så godt mærke til, at der brændte et eller andet - flere dage i træk - jeg fik gløder og sort snulder i ansigtet.........Nu er det jo så bare sådan, at jeg er af den gamle skole......så jeg tænkte i nævnte rækkefølge:

  • Godt nok sært med tændt bål tidligt om morgenen
  • Nå hvad, opsynsmænd har deres dagsorden og som regel er den lidt uigennemskuelig
  • Men egentlig alligevel lidt underligt
Forleden så jeg så 5 meget store bunker gratisaviser ligge tæt ved bålpladsen og så tænkte jeg: "Det var ligegodt satans....! Nu er jeg jo ikke den store tilhænger af gratisaviserne.....men den skal jeg lige mærke mig og så ser vi om det udvikler sig, for så klager jeg sgu'.....". Om aftenen læste jeg så det her med afbrændingen..........altså nu har jeg jo en tankegang som Miss Marble..Hun noterer sig tingene, mens kadaverne flyver omkring hende...og når der ikke er flere, der kan aflives....så slår hun til......og jeg var jo gået i gang med at notere mig det...og så klar til at afsløre.........Nå hvad....Jeg var der og jeg så det.

Tænkte så også, da jeg læste historien: " Ligegodt et smart move, der..........meeeeeen ville så nok have brugt lidt kostbar tid på at dumpe aviserne rundt forskellige steder hver dag - ingen ville gø over det - især ikke, hvis man skiftede dumpingpladser. Må satme da have været nogle idioter, der lige fandt på at brænde gratisaviserne af på Amagers nye stolthed Amager Strandpark!!!!!!!


PS. Gik så lige aftentur på Torvegade i går og blev vidne til politibevogtet Rulledemo. dvs. en masse rulleskøjtere i en lang slange ned af Torvegade, rundt om Strandgade-Skt Annégade og tilbage til Torvegade over Knippelsbro og mod Christiansborg.......De havde ingen bannere, så jeg aner ikke, hvad det gik ud på........Er der nogen der ved det?

PPS. Mit private idol Henrik Føhns gør det igen............Lyt og bliv nostalgisk. Det gjorde jeg!