kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

23.6.06

Susling er lissom gået i død

....jep.....burde jo virkelig ha' noget på hjerte, men der er gået tanketomhed i hovedet. Ikke at livet er smoothe......næh, nej, selv om der er stilstand, så ved jeg, at der altid hopper en eller anden trold op af æsken...Det er også, derfor jeg bekender mig til stoisismen.....Stoikeren tager livet forlods......Det betyder, at man starter dagen med alt det, der kan gå galt og så kan man jo i princippet kun blive positivt overrasket...smart, ikk' sandt!

My Guy siger, at jeg til tider kører den lige lovligt langt ud - nogen kalder det at male fanden på væggen-men det insisterer jeg på, at jeg ikke gør. Får jeg ret, kan jeg altid råbe: "Der kan du bare se, hvad jeg sagde!" Får jeg ikke ret, så lader jeg da bare som ingenting og begynder han at køre på mig, så siger jeg:"Skal vi ikke kysse lidt?" Han æder den næsten hver gang...hø..hø..mænd! Vi havde forøvrigt et vildt skænderi forleden dag. Kan vitterlig ikke huske, hvad det gik ud på, men vi råbte og vi skreg og Sønnike gik som sædvanligt ud af stuen med et træt udtryk i ansigtet. Pludselig tænkte jeg: "Jamen hallo, sku' vi ikke bare være venner?" Og det sagde jeg så til ham:"Pus, jeg gider ikke at skændes og du ved ligeså godt som mig, at vi skal være sammen resten af livet, så skal vi ikke bare lade den (kan stadig ikke huske, hvad det var) ligge?" " Jov," svarede han og så har vi kysset lige siden......smart, synes jeg selv. Og så nåh ja, så har jeg været til fodmand....altså det kan anbefales.....fødderne bliver som skyer og så ville jeg forøvrigt ønske, at min søde, kære fodmand holdt op med at hænge ud med østeuropæiske kvinder fra et katalog. Han bliver så ked af det, når de røvrender ham og egentlig synes jeg da godt, at han burde kunne score sig noget alm. dansk kørvel, altså han ser jo ikke super ud, men for fanden, hvor er han sød og intelligent og kærlig og så tosset ser han da heller ikke ud. Hvad har han egentlig gang i? Og så, nå ja, så har jeg lige været til møde om nogle nye opgaver...gik helt fint...og så er der jo også ham der sagde: "Lad os snakke seriøst efter sommerferien.....(Suslings jobsituation I ved).....Så deet..!

3 Comments:

At 25/6/06 09:25, Anonymous Anonym said...

Jeg synes klart, du har stof til den nye bestseller inden for emnet "parforhold - og hvordan man fixer dem" ! :-)

 
At 25/6/06 10:07, Blogger Mie said...

*G* Er vild med løsningsmodellen "skal vi ikke bare kysse"...

Må afprøve den, hvis det nogen sinde kommer dertil.... :-)

God sommersøndag, Susling...

 
At 25/6/06 17:35, Blogger susling said...

Tak for kommentarerne.

Mie@ Det er her kysseri er nemlig ikke helt tovligt! Virker nu ikke altid, han skal være lidt motiveret, men som regel kommer han hurtigt i stemning..hi,hi.

Maria@ Jeg ved ikke, om jeg har opskriften på det gode parforhold. Jeg undrer mig jo selv til tider over at det bare bliver ved og ved. Men jeg tror, at en af hemmelighederne er, at vi fundamentalt set godt kan li' hinanden som personer. Det betyder også, at vi respekterer hinandens små særheder og så tror jeg, vi er meget gode til på den ene side at være der for hinanden, når det behøves og på den anden side gi' hinanden luft, når det skal til....Bare min ydmyge vurdering.

Buster-baby Mht. katalogdamerne tror jeg, du på sin vis har ret så'n generelt. Men jeg undrer mig sågu lidt med ham her, for han er faktisk en rigtig sød og vidende mand. Egentlig tror jeg bare han er genert...og så har jeg en mistanke om, at han er til det østeuropæiske på samme måde som nogle er til thai-piger, nogle er til sorte (negre - altså jeg ved godt det er et politisk ukorrekt ord -undskyld), og andre er til mørke latinos eller blonde mænd...Bare en mistanke...og tør ikke rigtig spørge ham, når ham sidder med skalpelen tæt på mine fødder. Kom en gang til at snakke med en fysioterapeut om hendes ex. Det sku' jeg ikke ha' gjort.......!Hun blev fandme voldsom og jeg havde ondt i ryggen flere dage efter...

 

Send en kommentar

<< Home