kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

19.6.06

Susling slår til igen på blondinefronten

Sorry er kommet til at pille ved teknikken og nu er det gået helt i spas.....et eller andet med kommentarfunktionen...........Har sågu da også følt mig lidt småforladt på det seneste uden alle jeres fine bemærkninger. Tænkte så, at det nok bare var mig der var kedelig....Hø,hø........og så er det bare en cool lille blondine-finte.......Uargh.....må lige arbejde på det.......:-/

og ps. Nej dette er ikke en slags blondine-happening.....

7 Comments:

At 19/6/06 12:16, Blogger susling said...

Sus...din tåbelige ---dette er en test

 
At 19/6/06 12:37, Blogger Mie said...

Aaaahh ja! Undrede mig godt nok også over, at du ikke clearede mine kommentarer ;-) Så er du gået slip af superskarpe betragtninger om dette og hint, men hva :o)

 
At 19/6/06 18:59, Blogger Suzy Q said...

ENDELIG - uden censur ;)))

 
At 19/6/06 19:23, Blogger susling said...

jajajajajajaj og hvaaad er så jeres kommentarer? (står lige nu let rødmende, men også i gang med at fedte udenom..:-)

 
At 20/6/06 01:59, Anonymous Anonym said...

Nu vi er ved det: Er det bevidst, at du staver præ-klimakteriesild med "e"? Det skurrer i mine øjne...

 
At 20/6/06 10:31, Blogger Mie said...

Kan sguda ikke huske, hvad jeg skrev :D

 
At 20/6/06 13:55, Blogger susling said...

@Mie ærgerligt. Du er alid god for en superkommentar...

@anonymous....en gang for alle- jeg har nemlig fået kommentaren før: Det er 100% bevidst, at jeg staver præ-klimakteriesild med e......Jeg synes i er et forbandet skingert bogstav og så synes jeg, at det var grafisk meget smukkere med et E....som bekendt er jeg heller ikke så vild med 1-taller! En lille fobi, jeg indrømmer, men den er da forholdsvis uskadelig i forhold til så meget andet man kunne plage sine omgivelser med, Ekk' sandt!?

 

Send en kommentar

<< Home