kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

7.6.06

Susling spacer ud...

...og sidder som en anden 'single-idiot' og venter på at 'han' ringer. Har nemlig fornyelig været til endnu en jobsamtale, som for en gangs skyld var et rigtig godt 'knald'. Uh, hvor blev jeg tilbedt og dyrket og det var med de helt store kærlighedserklæringer på.....Jeg var også pænt tiltrukket.....ku' sagtens se mig selv med både ring på (kontrakt) og afkom (mange lange gode arbejdsdage)........og hvad sker der så! Han ringer ikke tilbage.....som han har lovet.....åååååååhh.....Betyder det, at jeg skal fortsætte med mine one night stands (freelanceopgaver)?????? Når jeg nu er så klar til bryllup og det hele!

2 Comments:

At 9/6/06 16:35, Anonymous Anonym said...

PIS! Altså.
Men husk iflg. singel regler, så må du altså IKKE ringe......
Krydser fingre for at det går godt ;-)

 
At 9/6/06 22:45, Blogger Suzy Q said...

uhhhh! krydser for dig, Susling!

 

Send en kommentar

<< Home