kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

27.5.06

Susling har lige familiet

Nogle kalder familien for det hjemlige gaskammer. Det kan der være noget om....men nu er de her jo.......så de sidste dag er tilbragt med forskellige familiegøremål. I dag har jeg været oppe og putte min mor sammen med min bror, hans mini-sønnike, My Guy og Sønnike. Skumfidusen gik lige i selvspind før vi skulle afsted, der var jo så mange hun lige sku' se - både Mille, Fille, Lenny, Menny og Benny (jeg giver op hver gang og tænker:"Hun skal noget. Det må hun hellere se at få gjort!" Og det er jo dybest set rent egoistisk...orker ikke rigtig hendes: "Moar..er vi ikke snart færdige, skal vi ikke snart hjem...du ødelægger mit liv, du fatter jo ikke noget osv.osv.)

Nå men, fik puttet min mor og pyntet lidt med en Marguerit.....en af min mors yndlingsblomster. Minisønnike og Sønnike sprang rundt på området og satte alle de væltede blomsterpotter på plads....Imens stod vi andre og sparkede lidt i jorden. Så var den fixed. Tænk, at der allerede er gået fem år.......og tænk, at det på mandag er 15 år siden, jeg fødte Skumfidusen! Og på onsdag er det 12 år siden, at jeg fødte Sønnike og den 15.juni er det 15 år siden, at My Guy og jeg stod oppe på Rådhuset med Skumfidus str. 14 dage gammel under armen og blev gift........Aj men.....bliver lige et kort øjeblik sentimental....*snøft* Fandt hendes første par sko, da jeg sku' finde babytøj frem...*snøft* Hvor er en størrelse 21 lille! Og lige om et øjeblik, så skal jeg være faster til en miniskumfidus......Aj men..*snøft* Så er min bror og jeg blevet til hele otte personer......Det ville min mor ha' ku' li'! Hun ville ha' sagt: "Susling, nu bliver jeg altså så rørt, så jeg begynder at tude." "Go ahead Mormand," ville jeg ha' sagt. " Har du lommetørklæder nok på dig?" Og så havde vi sgu nok fældet en lille rørt tåre sammen...bare sådan mor og datter imellem. Ligesom Skummisen og mig kan ligge sammen arm i arm og snotgræde over en rørende film.

Men nu skal vi ikke blive for rørstrømske, vel! Familien er nemlig også blevet lidt mindre. My Guy's lillebror og hans kone skal skilles.......og det kan hverken 3 små unger, 7 kaniner, 1 kat og 2 heste ændre på!!! Dem om det. Men en ting er sikker. Den slags sker ikke på denne matrikel!
Vi har nemlig ikke glemt at grine og kysse...........Og det vil vi så gøre resten af aftenen!