kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

22.5.06

Susling nu som grumpy old woman

Kan godt være jeg forleden dag skrev, at jeg ville transformere mig om til flagrende ung jobnovice. Men helt ærlig who am I kidding. Vågnede nemlig op i morges og opdagede, at jeg over night var blevet en grumpy old woman. Et af de her sure bitre væsner, der udspyr æter og galde udover alt og alle. Sygdomserkendelse er en svær ting, så sku' jeg i min ravende tilstand ha' fornærmet nogen...undskylder jeg hermed og da jeg nok må se i øjnene, at den her tilstand er permanent, smider jeg også lige et par undskyldninger på bordet på forkant bare sådan rent præventivt.

Dybest set er det jo sådan, som jeg altid har sagt: Jeg blev gammel, mens jeg var ung..uden at jeg opdagede det.....Et knips med fingrene og så er man en sur og bitter gammel dame.....og fysisk don't get me started.........stod en dag ud af sengen og opdagede at nogen havde stukket en cykelpumpe op i røven på mig og havde pustet mig op til en str. 42............Og ungerne som jeg lige har født......er ......teenagere!....Og hells bells hvad er der sket med min sexede ungersvend? Han var sgu da blondt i går............!

Nu bliver det store spørgsmål så, hvordan man lærer at leve med hende den grumpy.....fysisk er jeg jo stort se klar til korselet og mormorkittel....det er da til at tage og føle på......men psykisk!? Hm...det ku' være jeg skulle gå ud i verden og finde nogen jeg kan råbe af......en uskyldig kassedame f.eks.

See ya!

3 Comments:

At 22/5/06 13:00, Blogger Suzy Q said...

.. så bare vent til du når str 44
:( så virker 42 som en SVIR.

 
At 22/5/06 20:11, Blogger Dana Watsham said...

Ro på nu ... hvem siger livet er forbi fordi man er over 40 både på dåbsattesten og i prøverummet?

Det er ikke en skid forbi, putte - det er bare anderledes. Op hvor solen aldrig skinner med korselet og mormorkittel - så længe du stadig griber dig selv i at sige "narj, når jeg blir RIGTIG voksen, så ...". Midaldrende er en mental tilstand, ikke andet. Og at ynkes over, at man ikke længere er 30 er ... ja, ynkeligt.

Hul i fødselsåret. Væk med "hvad andre forventer af en fyrreårig". I skraldespanden med "hvoffer er jeg ikke teenagesmækker mere"!

Nyd dog for pokker at du har et fungerende parforhold, et par sunde velfungerende unger, samt pondus nok til at sige "fuck you in spades" til andre folks forventninger.

 
At 22/5/06 20:14, Blogger susling said...

Tak! Af hele mit hjerte......!

 

Send en kommentar

<< Home