kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

14.5.06

Susling's detox 24.time

Tror squ jeg har fat i noget solidt denne her gang! I hverfald er det 'Voksen og fornuftig Suslings' stemme, der taler højest. Hun overdøver gang på gang den 'lille surmulende jeg vil ha Susling', som forsøger at skrige:" Bare lige en enkelt cigaret, det er jo så nemt lige at smutte forbi kiosken, kom nu...osv. osv". For satan, hvor hun råber! Men hun bliver overdøvet...HA! Har jo også allerede fået lugtesansen tilbage. (Så kan man jo altid diskutere om dét er en fordel, der er fandme mange ting, der lugter mindre godt) Og jeg kan allerede trække vejret meget bedre.

Synes til gengæld My Guy er skide irriterende:

Susling:"Hvorfor fanden er du altid så opfarende og plagsom, når det er MIG, der er ved at holde på med at ryge?"

My Guy:"Det er jeg squ da altid. Du lægger normalt bare ikke mærke til det, når din hjerne er bedøvet af røg!"



PS. Er det normalt at prutte SÅ meget og med lugt på, når man er holdt op med at ryge?

4 Comments:

At 14/5/06 14:16, Anonymous Anonym said...

Jep - I'm sorry to say ;o)

Det går over. Motion hjælper.

 
At 14/5/06 19:55, Blogger Jegmig said...

Hmm... Synes ikke jeg prutter mere end ellers... Men klart de lugter værre. Nu er lugtesansen jo ikke længere voldsomt sløret af nikotin. Verden lugter grimt. Rigtig grimt. En af ulemperne ved at være ikkeryger. :o(

Og hvor er du dygtig Susling. 24 timer. Så er det værste overstået. :o)

 
At 14/5/06 21:41, Blogger susling said...

Ja for fanden...My Guy ku' jo godt se at han måtte gøre noget/et eller andet for at please ikke-ryger-in spe-furien....så tadaaaaaa og trommesolo -cool topbare...godt at noget er coolt her i livet...for satan, hvor ku' jeg godt bruge en cigaret lige nu.....!

 
At 14/5/06 22:15, Anonymous Anonym said...

Det gør desværre noget ved prutterne og lugten af disse at holde op med at ryge, men det gør over efter noget tid.

 

Send en kommentar

<< Home