kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

13.5.06

Suslings detox -1. time

Keeeeeder mig! Hvordan hygger man sig uden smøger??? Med gulerødder?? Har spurtet rundt og fixed hvad så'n kan fixes for at aflede opmærksomheden...vasketøj og den slags....Har bestemt mig til, at hvis der er nogen i mine nær-omgivelser, der på nogen måde kommenterer med et: Nej hvor godt og alt det her, så benægter jeg alt.....Jeg vil squ ikke være frelst og korrekt....undskyld mig ta'r lige et sug på nicorette-suge-tingen....suuuuuuuuuuuuuuuuug .......squ god opfindelse det her....suuuuuuuug.... er allerede halvskæv af nikotin overload.....Nå men, hvis der er nogen der klapper mig på skulderen og siger godt gået....så får de en lige i bærret eller nej, jeg kan også bare sige, at jeg har skiftet mærke til de her helt igennem sssssuuuuuuuuuuuuuuug...fantastiske nicoretteting.......tror squ jeg går hele linen ud og nøjes med også kun at drikke alkoholiske drikker i weekenden.............mand 100% detox.....

6 Comments:

At 13/5/06 17:04, Blogger Jegmig said...

Hehehe Susling, du er for morsom... :D Her på matriklen er man røgfri på 4. uge. Skal du ha et par tips, eller skal jeg holde min kæft? :o)

 
At 13/5/06 17:29, Blogger susling said...

Min egen homie.......ja tak, please...men bare sådan lidt diskret....jeg har fundet ud af, at jeg er trodsryger, så den mindste positivisme sender mig ned til den lokale pusher.....

 
At 13/5/06 18:14, Anonymous Anonym said...

man tager en kop kaffe, Susling; det må da være tilpas giftig til at passe ind i din type detox ;-)

 
At 13/5/06 20:26, Anonymous Anonym said...

Kold tyrker, det virker! ;-)

 
At 14/5/06 09:02, Blogger susling said...

Allen Carr er hermed bestilt.....har brug for den.....Irene.....kold tyrker! No way....kan ikke.....må ha' krykker til en start...mens jeg arbejder på det mentale
....ka' sgu' ikke håndtere kropsligt slagsmål samtidig

 
At 14/5/06 19:52, Blogger Jegmig said...

I korte træk er tricket at holde fast i fordelene ved ikke at ryge, frem for at fokusere på det negative ved at ryge. Og trodsen kan du sagtens bruge... Jeg har 5 cigaretter liggende i bilen og jeg kigger på dem dagligt. Så kan de lære det! Så kan de lære at de ikke skal styre mit liv! Ha! Er da lidt trodsagtigt, er det ikke...? ;o)

 

Send en kommentar

<< Home