kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

13.5.06

Susling har rygrad som en regnorm!

Hvad får voksne, ansvarsbevidste, veluddannede kvinder (og mænd for den sags skyld!) til at ryge. Dampe, pulse, køre 20-30 smøger ned i løgnhalsen. For vi ved det jo godt! Det er usundt, ulækkert, dyrt og dybest set noget sært noget, så'n og gå og sutte på en lille hvid papirrulle fyldt med giftstoffer.

Vaskede nye vinduer i går. Ku' faktisk se GULE NIKOTINSKJOLDER. FØJ FOR FANDEN! Jeg kaaaaaaaaaan bare ikke holde op. Siger til mig selv næsten dagligt, at det er her hejs altså må få en ende. Man dør squ og det ved jeg for a fact. Min far døde for et par år siden af skidtet. Men om det har fået mig til at lægge smøgerne?? IKKE NIKKE NEJ...for Susling har rygrad som en regnorm, nej ikke engang så meget du, for selv regnorme har en eller anden form for substans......Mig - jeg har ingen, absolut ingen rygrad.......Susling the Spine less. Mååååå ha' instant gratification! Det er mig! (Ka' forøvrigt heller ikke tage mig sammen til at smide overflødige kilo. Bukserne er begyndt at stramme og for fanden jeg får jo nærmest et chock, hver gang jeg går forbi et spejl.....)

OK SKAL DAGEN I DAG VÆRE DEN HELT IGENNEM SKELSÆTTENDE!!!

Med mine 42 år har jeg jo nået voksen-punktet. Det kryds i livet, hvor jeg indser, at jeg bliver nødt til at tage hårdt fat på mig selv og tage konsekvensen (for fillan hvor jeg bare hader ordet konsekvens, vil jo dybest set bare valse gennem livet, som den prinsesse jeg i virkeligheden er - årsag->konskvens ikke her du. Jeg er mere stimuli -> respons-typen og verden bider bare ikke på mig. Jeg valser uberørt og højt elsket igennem alt: "Putting on the Tophat...na-na-na-na-hm, hm,hm....dudududududududuhdu"

OK en smøg tilbage i 10 stks. pakken. EN.......jeg gør det squ!