kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

2.5.06

Susling siger, at vi gider ikke mere..

...søgen på den helt igennem åh, hvor er vi smarte på den Nynne-agtige-vi-er-til-marc jacobs-manolo blani -guccitaske-sex an' the city-gud-hvor-er det altså-svært
-og hvorfor kan han ikke-gætte-mine-tanker-følelser- og finde aktiveringsknappen-til-min-clitoris-g-punktsoplevelse-på den-mande-søgende-måde!!

Er squ lige i gang med at opdrage anstændig, sød, empatisk, handlekraftig søn her i etablissementet! Prøver også at få kysselækker Skumfidus i elver-size (1,70 c, høj men kun størrelse xx - smal i talje) til at være stolt af sit køn...Vi kan, kan vi!

Så venligst respekter, at jeg er i gang med et meget vigtigt projekt...vigtigere end jeres dates og se lige mig, så gjorde jeg det på en bar! Kom med noget konstruktivt, som jeg kan bruge i opdragelsen af næste generation!

6 Comments:

At 2/5/06 21:01, Blogger Suzy-Hang-Around said...

Stor respekt for din opgave, jeg misunder den ikke spor - selvom jeg, hvis alt går vel, selv står med den (i hvert fald den halve) en dag. Vender så tilbage og får tips, ok? Men i mellemtiden må jeg bede om forståelse: Når man ikke får noget, fylder sex 90%, når man får hvad man skal, fylder det 10%. Siger Dr. Phil. Derfor så forskelligt fokus ...

 
At 2/5/06 21:38, Blogger susling said...

Forstår hverdags-projekter--sex og kærlighed kommer jo heller ikke i flodbølger herhjemme---der skal arbejdes på hverdagsplan...;-)Ok også med fokus - er jo en tolerant kvinde...men please...gør mig stolt! Hjælp mig med at videregive nogle gode værdier...til både teenage baby og dejlig dreng

 
At 3/5/06 12:31, Blogger Marie said...

Er det for irriterende hvis jeg lige retter dig og siger Blahnik, Manolo Blahnik?? :)
Derudover respekterer jeg dit projekt.

 
At 3/5/06 13:00, Blogger Mie said...

Gisp!! Skal nok stramme op!!

:o)

 
At 3/5/06 13:27, Blogger susling said...

@ Maria...ja for fanden..det er jo sådan det staves! Sad faktisk og ikke kunne...nu er manolo'erne heller ikke det, der står på mit budget...men ja fybaba Susling...fybaba. Bortset fra det synes jeg da klart, du er en af dem, der gi'r krudt og energi til mit projekt ;-)

@ Mie...søde...ingen grund til beklagelse fra din side...du gør det godt...Du har bare ikke mødt ham, som er dig værdig..helt seriøst! Det gør da ondt...og dybest set: Lede afslag fra mænd...lede afslag på jobs..samme surdej i min bog..afvisning, afvisning, afvisning..og så er det bare om at samle sig sammen igen og gå videre med oprejst pande...

 
At 3/5/06 17:27, Blogger Mie said...

Phheeww... så tager jeg det roligt! Havde sgu heller ikke lige meget input at komme med ift. børneopdragelse - eller ungdomsopdragelse er vel det, du har gang i??...

Hmmm, manner altså! Der er mange, der siger, at jeg bare ikke lige har mødt ham den rigtige, der er mig værdig (variationer over samme emne: intelligent nok til mig, kan hamle op med mig, kan tumle mig)... Bliver sguda helt nervøs for, at jeg er fuldstændig "umatchbar" :-/

Well, well, det går jo nok det hele... En dag sidder vi der med lækre mænd og fede jobs (helst ikke omvendt, vel - selvom sandsynligheden vist taler for det ;o) og undrer os over al denne jammer!

Jep! Sådan må det blive!

 

Send en kommentar

<< Home