kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

27.4.06

Susling disser Life coach

Susling kan godt indse, at sessions med Fru Life coach ikke rigtig bringer hende videre. Hun bestemmer sig derfor for , at placere sine hjernekapacitet i mere konstruktive vinkler. Fru Life coach bliver selvfølgelig fornærmet. Man disser ikke Fru Perfekt! Men sådan må det være. Susling skal videre i sin søgen efter mening med livet efter 40.

7 Comments:

At 27/4/06 19:19, Anonymous Anonym said...

Tja, og hvorfor bruge en masse energi på "fru perfekt", hvis det ikke rykker noget... *knus*

 
At 27/4/06 19:56, Blogger Regitze said...

sikke en lykkelig begyndelse!
jeg har boret enden i sofafjedrene og ser frem til fortsættelsen.

 
At 27/4/06 20:22, Anonymous Anonym said...

hvis tingene gør ondt på den helt forkerte måde, er det nok ikke helt godt... og så skal det stoppes - godt!

men min erfaring er dog også at ikke al smerte er dårlig - jeg nævner i flæng: min egen fødsel og en halvhjertet gåtur på kul...

Tak for at jeg nu kan kommentere - har før ville sige ord, men ikke kunne komme til fordi jeg ikke havde en blogger-profil.

 
At 27/4/06 21:08, Blogger Suzy-Hang-Around said...

Godt for dig. Dyrt indkøbte coaches skal sgudda bygge én op, ikke pille én ned ...

 
At 29/4/06 12:29, Blogger Dana Watsham said...

Hvis hendes horisont er begrænset til din "krus-situation" er hun bare for meget - ud til venstre! Duer ikke - væk!

Der er sgudda gods nok i dig til at du kan selv. At det måske ikke er "Bo Bedre-kan selv" er vel ligegyldigt, når bare det er DIG-kan-selv, ik?

 
At 29/4/06 12:48, Blogger susling said...

Altså, nu bliver jeg vist nødt til at bryde sammen og tilstå: Fru Life coach exister ikke! Jeg havde bare brug for, at få en indre dialog ud! Netop omkring Bo Bedre kan selv og MIG-kan-selv! (I min evige kamp mod Polly Perfekt-syndromet) Jeg synes, at sådan en åndelig coach-session ville være rigtig god til at håndtere min 24something-krise...! Har faktisk en gang gået hos en coach et par gange og hun var god! Rigtig god! Alt andet på min blog er reelt nok! Altså bortset fra at jeg har en hang til at bruge billedsprog - kører jo heller ikke på karusel længere - de kan jo ikke opdrives nogle steder, fordi de er blevet fjernet pga. af Projektforældrenes angst for, hvad der ku' ske....Hm basis for en post her...kan jeg se...elskede karuseller som barn..;-)

 
At 29/4/06 21:43, Blogger Dana Watsham said...

Okajjjj - nu har jeg aldrig lidt af Polly Perfekt-syndrom, så deeeet - vi gamle hippier er sgutte så fikserede på det ydre som på det indre. Eller osse er det DELområder vi vælger at være Miss Perfect på? Og det er måske osse en vej ud af krisen? At definere sine delmål?
I alt fald at definere hvad man SELV har tænkt sig er relevant når man runder 40 - som f.eks. at smide Bo Bedre ud ...

 

Send en kommentar

<< Home