kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

21.4.06

Susling hvæser og sprutter

Held og lykke med den videre jobsøgning! Så'n en dejlig positiv skrid-ud-af-mit-åsyn-besked. Jamen tak du! ( så er man også blevet dumpet af sin headhunter! Hun var nu ret sær, sad og hostede og harkede ned i røret, de gange jeg snakkede med hende - mindede lidt om Joeys (Venner I ved) agent Estelle. Havde f.eks. sendt mit cv til nogle, der ville ha' en ad'er! Hallooo jeg skriver! Det næste var måske at du ville sende mit cv til en der søger en elefantdomptør?

Jamen held og lykke til dig også! Synes måske egentlig det er på tide, at der bliver gjort noget ved fraserne i de breve, der bliver sendt ud - når man da er så heldig at modtage et. Sprutten, hvæsen, riv, riv!