kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

16.4.06

Un pocco banale......!

Der er så meget som hovedet løber fuld af:
  • influenza og snot - der har præget det meste af min families og min påske
  • navlepilleri - så'n på den nostalgiske måde - se tidligere indlæg
  • verdens tilstand - ku' linke op til ni.dk. men gider ikke
  • det fine med hverdagen
  • andres sorg
  • andres længsel

Men tror sgu' jeg vil runde en dejlig ferie og dette indlæg af med en lille banal men meget smuk ting, som jeg har observeret men endnu ikke i fuld flor, tak til dig!

1 Comments:

At 17/4/06 20:20, Blogger Marie said...

Hejsa.
Ved ikke helt hvor man svarer henne, men har altså svaret dig på min egen blog (i kommentarer).
Jeg kan se du har linket til mig...hvis så bare nogle gad at fri, men indtil da er jeg vist ingen frue ;-)

 

Send en kommentar

<< Home