kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

31.3.06

Grunden til at jeg droppede min bix!

10 gode grunde til, at mit hjemmekontor er "The Home Office From Hell"

  1. Jeg må råbe "TELEFON" meget højt, når telefonen ringer for at være sikker på, at alle fjernsynapparater og radioer skrues ned, så jeg kan få ørenlyd.
  2. Jeg er begyndt at omtale mine kæledyr som ansatte
  3. Kunderne spørger, om vi har mange hunde på kontoret
  4. Jeg er begyndt at besvare min private telefon med et firmanavn.
  5. En sindssyg leverandør ville komme hjem til mig for at hente en check i stedet for at vente på den i posten
  6. Det er ALT for let at arbejde i weekenden. Klokken er 23 på en lørdag og jeg sidder her og prøver på at vinde et kontorlejemål.
  7. Jeg vil heller se Oprah om eftermiddagen end føre regnskab
  8. Det er svært at få plads til 10 computere i et gæsteværelse (men jeg sparer at have varme på om vinteren)
  9. Når kundeemner hører, at jeg arbejder hjemmefra, svarer de: "Nååå, så det er ikke et RIGTIGT firma".
  10. Når kurer-firmaet skal levere en pakke, vil de vide om det er en privatadresse eller en virksomhedsadresse. Jeg svarer altid "ja".