kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

27.3.06

Jobsamtaler, jobsamtaler, jobsazzzzzzzz....

Ja, så er man på den, igen, igen, igen! Begynder at ha' styr på det herrsens hejs....er til gengæld ved at løbe tør for HM-habitter og kreative kombinationer...har været på den i dag igen og skal også i morgen..........så yes, jeg er skide god til at skrive ansøgninger og har et IIIIIIIImpunerende cv.......Men stik mig snart et job, makker! Bliver altså lidt udmattet af hele tiden at være på på extemporalmåden over for mennesker jeg aldrig har mødt ( for uindviede: extemporaltekster er tekster, hvor man er uforberedt og improviserer fra hoften). På den anden side er jeg blevet skide skrap til 5 svagheder, 5 styrker og lønkrav og hvor jeg er om 5 år....!


Og så lige et hip til alle de her PR/kommunikationsbureauer, der lever af at pleje omdømme: En ordentlig gennemført rekruteringsproces er altså også en del af omdømmeplejen! Giocommo Casanova havde fattet den allerede i 1700-tallet: Få alle til at føle de er kvinden i dit liv - også selv om du bollede hende og derefter forlod hende til fordel for en anden. De elskede ham alle! I moderne betydning: Nogle af dem I glemte at fetere med en simpel opfølgning sidder måske snart på den side af bordet, hvor der skal købes resourcer udefra...og tror I de synes I er det bedste valg???

Fortsættelse følger..............