kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

23.3.06

På randen af et nervøst sammenbrud!

På min rejse rundt i blogland er jeg stødt på flere, der stortrives ved at gå hjemme. Job er for dem helt og aldeles opreklameret. En yderst interessant pointe, synes jeg helt bestemt. Hvis jeg indtager yoga-stillingen Hovedstanden - en øvelse,hvor kroppen står omvendt og man tvinges til at ånde dybt igennem og hjernen forsynes med frisk iltet blod - kan jeg i princippet godt se tingene fra deres perspektiv. Der er jo egentlig meget man så'n kan foretage sig:
  • Støvsuge loftet
  • Hækle en lysedug og flerfarvede pudebetræk
  • Dyrke hæmningsløs sex ml. 8-12, hvor der er garanteret børnefrit
  • Barbere ben og lægge ansigtsmasker
  • Vaske gulv og nå ja....
  • Støvsuge loftet
  • Hækle flere lyseduge
  • Dyrke lidt mere sex
  • Genvaske gulvet
  • Skrive jobansøgninger
  • Blogge patetiske indlæg

Ja, i det hele taget bruge løs af al den uhæmmet meget tid, der sådan ligger foran én.Vent lige mens jeg skifter stilling til Ploven - der bl.a. giver frisk næring til rygsøjlens nerver og løser spændinger. Yep og så lige en dyb indåndning. Jo det er da klart, at de har en væsentlig pointe! Og nu her, mens jeg er i Kragen - der hjælper en med at samle tankerne og finde balancen - kan jeg faktisk blive helt overbevidst: Selvfølgelig! Det er da lykken at være hjemmegående.
Man er jo herligt fri for krævende chefer, gudsjammerligt kedelige arbejdende møder, nævenyttige kolleger og generelle præstationskrav. Ja! Nu står det lysende klart: Jeg kan simpelthen bryde sammen og blive en hjemmefurie, der plager livet af mine unger med rengøringsregime og varmt hjemmebag! Det er jo også en slags karriere!