kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

13.3.06

Code of conduct?

Så død fugl i dag......hvordan er det nu lige den hænger sammen......Gik i mental krampe. Så scenariet for mig:

Myndighed: Goddag det er ...(fyld ind her hvem sillan det nu var der sku' ringes til i tilfælde af fugle-epedemi/islamisk invasion/hungersnød/dialogforsøg?)
Mig: Jov jeg har set en død .....øh Hættemåge...
Myndighed: Hvad satan, Hættemåge...den slags nedsættende bemærkninger vil vi ikke ha' her!
Mig: Jamen...det var jo en død...den ku' jo være ramt af....
Myndighed: Ja pas du lige på....sku' du til at sige kræftknuder...!
Mig: Jamen....
Dialog ku' så forsætte her.......

Har pludselig fået et meget underligt forhold til ord!