kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

30.3.06

Når nu temaet er sex...!

Ka' se der er opstået en tendens.......jeg er på sex-bølgen p.t. Må klart være forårets snarlige kommen, der sætter små stød gennem min hjerne. Har fornyelig læst, at kvinder mest tænder april/maj, mens mænd er 100% på i august (????) Jeg tror lige, jeg la'r en tankestreg stå i et par sekunder (troede egentlig mænd var sådan på stort set året rundt!) Any ways *ahem* *host, hark* Jov altså Dagens Tema: Sexede mænd (jubiii). *Host* *Ahem* føler lissom en liste er på vej, eller rettere 2. For ærlig talt der er altså også et par pænt usexede mænd imellem. Feks. kan jeg ikke forstå, at der overhovedet er nogen, der tænder på:

  1. MADS MIKKELSEN - han er tyndhåret, ranglet og ligner en der vil røvrende dig ved førstkommende lejlighed - nogen bud på hvorfor han sku' være så sexgudeagtig, som han bliver udråbt til?
  2. CASPER CHRISTENSEN - sorry kan altså ikke se, hvad det er, netop han kan byde på. Manden har nedlagt adskillige sild - mit spørgsmål er: Hvordan?? Kan han noget med sine fingre eller hur?
  3. TOM CRUISE - øøøøøøøøh.......Var der nogen der så ham i Ophra's show....fingeren ned - eller hvad? Byd gerne ind!
  4. RASMUS NØHR & TUE WEST - tudefjæs siger jeg bare! Men de spiller guitar å sån, så de må jo ku' noget med deres fingre!??
  5. TOMAS VINTERBERG - sød fyr bestemt. Klart også pæn, meeeeen vi dømmer tudefjæs. Ham er for blød, det er han altså
  6. JES DORPH PETERSEN - jamen behøver jeg sige mere?! Tænk jer manden havde engang et forhold til vores allesammens Hanne Vibeke Holst!!!!!!!
  7. Vores alles sammens PETER ASCHENFELDT......hm, ja der er jo nogen der tænder på penge.....holder ikke langt på lagenet - selv om han har råd til nok så mange hårtransplantationer.......gad vide om han er til oralsex - eller kan noget med sine fingre!
  8. ROBBIE WILLIAMS - sex med en frikadelle?? Aiiiij lissom ikke rigtig, vel. Manden har jo bare dårlig hud, dårlig sangstil, dårlig alting stil og han er helt sikkert typen, der røvrender dig ved første lejlighed. Men han kan måske også noget med sine fingre?!
  9. PRINS JOACHIM - undskyld majestætsfornærmelsen! Men nu har han scoret igen! Hvad tænder de på? Røgen??? Magen til anti-ryge/bo på landet- reklame, skal man lede længe efter! Kan få mig til at skodde smøgen - here and now. Må ku' noget med sine fingre!
  10. ANDERS FOGH RASMUSSEN - two a clock shave og bange, bange øjne! Har hørt han udstråler magt. Kan ikke se det! Gad vide om ANNNNE MEEEETTE kan....!?
Boblere:
CLEMENTS -øøøøøøøøøøøøh.
EMIL AMNITZBØLL - ok, radikal politiker.......men lidt for latte-agtig!
NASER KHADER - sorry girlz. Pæn bevares, og stor personlighed å sån- men lidt for moist til min smag!

And the good guys (og tilgiv mig lige der er pænt mange evergreens, mor er jo ikke helt ung længere, men the Oscars goes to):
  1. GEORGE CLOOOOOOONEY - suk! Han lyder godt, ser godt (ud)....og kan med 100% garanti noget med sine fingre
  2. GEMALEN - yes, yes. Lyder godt, ser godt ud, smager godt - og kan virkelig noget med sine fingre -yes, yes
  3. POUL NEWMAN - ok, han er gammel i dag. Men ham uden undertrøje *suk*. F.eks. i "Kat på et varmt bliktag", hvor han spiller over for Elizabeth Taylor (som selvfølgelig er mig, ikk')
  4. NICOLAI COSTER WALDAU - hvor er han forøvrigt blevet a'. Uhm...må ku' noget med sine fingre
  5. Vores allesammens JOHNNY DEPP.....sum, sum, sum, sum...uanset om han er chokoladedreng, pirat eller gift med Vanessa Paradis! Uhm...brune øjne, smuk profil og mon ikke der også er noget med fingrene?!
  6. CARY GRANT- jeg ved det-gammel dreng! Men gentleman helt igennem og pæææn...på den nonchelante måde
  7. TOBIAS TRIER - jep, drengen kan noget med ord og øjnene.....ka' sagtens se mig selv rulle rundt på gulvet af grin.......*suk* både før og efter! Humor og selvironi er altså sexet!
  8. øøhh Bo Hamburger - næh _GEMALEN (gå lige væk ikke!)- Kevin Costner - næh - gå så væk GEMAL ..Harvey Keitel (i 'The Piano'), hmmmm, ikke så dårlig..GEMALEN!! gå så lige ud af mit tankespin, GEMALen......Mikkel Kessler.......GEMAL (det er fandme for dårligt, at du hele tiden blander dig i mine fantasier! Find lige dine egne ikk'!)....Jeppe Lie Kåes??? GEMALEN.....(Hallo, nu bliver det sgu for broget!) ØHMMMMMM......enten er jeg i underskudsmode eller osse presser GEMALEN sig lidt for meget på..............!
Nogen bud på 9. og 10.?