kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

19.4.06

Susling hoster og harker update

Det var så dagens jobsamtale -og yes jeg vader rundt til dem. Overvejer seriøst, om jeg ikke bare sku' bliver professionel jobsamtaler med et rigtigt visit-kort a la:

Susling Jodlio
Senior Jobsamtaler
direkte nummer xxxxxxsxx
mail xxny@xxnysen

Den hersens var nu helt ok. Intervieweren var respektfuld, spurgte professionelt ind og ja, det var helt fint. Også et sted jeg godt ku' tænke mig at arbejde. Men Jesus Krist, Josef und Maria....også her fablede de løs om deres særlige helt unikke ånd....Fald nu ned ikk'...Vi skal jo ikke giftes. Jeg skal bare sælge min arbejdskraft og som lønmodtager skal man da nok tilpasse sig omstændighederne...og ja o.k. selvfølgelig handler det da også om, at kemien er der, men den lodder jeg da også om jeg vil passe ind i, inden jeg sender en ansøgning. Nå men hver fugl synger med sit næb og de hersens kører med tests -hvor man skal vise sin kunnen ved tasterne. Så kryds fingre for, at de synes jeg var værdig til næste runde.

PS.
jeg valgte den sorte H&M-habit - kom i tanker om, at jeg var kommet til at træde sømmen i stykker på den brune - og selv om jeg er ferm med en nål, så ku' jeg ikke rigtig lave hånd-øje-koordination gennem snottågerne.
Og så tog jeg cyklen - for iført den sortstribede H&M'er opdagede jeg, at Påsken også feder og så er der kun en ting at gøre: Op på cyklen Trunte. Og da det er en vej min cykel har kørt før, fordi jeg faktisk har arbejdet derude af, så tænkte jeg at den nok sku' finde vej selv og så ku' jeg jo bare koncentrere mig om at holde balancen og forøvrigt dreje hovedet den rigtige vej samt holde øjenkontakt med højresvingende bilister, lastbilchauffører, damptromler og deslige....på min vej stødte jeg godt nok på et trafikuheld - faktisk i et af de farlige steder i København - og lyt nu godt efter Københavnere og andre der vil besøge min smukke hjemby: I krydset Strandgade-Torvegade lige før Knippelsbro er der blevet dræbt to inden for det seneste par år og adskillige har kysset asfalten...Så lad være med at være overmodig lige her, ikk'!





4 Comments:

At 19/4/06 17:36, Blogger Uden Relevans said...

Folk kører jo også som psykopater derinde i "det kvarter" :)

 
At 20/4/06 16:39, Blogger susling said...

Tarker, tarker....Men for fillan hvor er det mentalt drænende. Og så ved jeg jo at når jeg har fået det hersens job, hvad det end bliver, så bliver det ligeså mentalt drænende - man er jo ikke helt ung længere...så der er forlængst røget nogle illusioner!

 
At 20/4/06 18:49, Blogger Mie said...

Åååårhhh... man får jo et lille endorfin-kick ud af at starte på noget nyt, så det går nok, skulle det komme dertil :-)

Det krydser jeg fingre for, at det gør!

 
At 20/4/06 18:53, Blogger susling said...

Mie, yes, yes, det ved jeg jo egentlig godt og gider sk...meget. Men kors hvor er jeg træt af at drønne rundt med H&M-habitten og mappen. der er bare såååååå mange om kommunikationsjobs'ne at man bliver træt, træt, træt helt ind til de gamle
afkalkende knogler ;-)

 

Send en kommentar

<< Home