kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

19.4.06

Susling skriger dilemma

Altså bortset fra at jeg stadig er lidt uafklaret på om jeg skal erklære os for værende af norsk troldeæt, så er det jo som sædvanlig sådan at jeg skal til en jobsamtale - hvordan er det nu det er: 100 ansøgninger + 10 samtaler= 1 job. Det vist noget i den stil. Ikke at det lige er min statestik og er for øvrigt for meget Mc Klud til at ku' overskue noget i nærheden af tal ligenu. Til gengæld har jeg afgjort med mig selv, at jeg ikke kan melde mig syg til en jobsamtale. Det er no go! Også selv om det så er noget med at møde op med røde næsefløje, nasal stemme, propper i ørene og vat i hjernen- føler mig så lækker på den vinderagtige måde. Mand, lige nu kan jeg ikke engang overskue om det skal være den sortstribede eller den brun og hvidstribede H&M-habit. Bare tanken om at tage noget på fødderne gør mig svimmel fordi jeg skal bøje mig ned og hvordan kommer jeg derud? Cykel - bus. Bus - cykel. Cykel -bu....Elsker jo at cykle, men kender vejen derud og der er langt fra Christianshavn til Hellerup, skulle jeg hilse og sige - især hvis man i forvejen er komatøs. Bus ok...hader det...men der kører en direkte linie næsten fra mig til døren derude. Men kan jeg overskue det? Er lige nu så bæløjet, at jeg ku' risikere at tage bussen den modsatte vej. Og hvis det sku' lykkes mig, at tage den rigtige bus i den rigtige retning, kan jeg lige se mig selv sidde og hoste og harke charmerende grønhakkere ud over mine stakkels medpassagerer. Ok. det ville så forhindre, at nogen sadte sig ved siden af mig og så behøvede jeg da i det mindste ikke og sidde hysterisk at holde vejret, men kan sidde og hvæse (man trækker jo vejret gennem munden i min tilstand) lige så meget jeg har lyst. Hmmm....spredte tankestrenge trænger sig gennem vatmasserne...Kan mærke en komme....den siger ta' dig sammen Susling....Du sgu for patetisk....Men guys (hvis der altså overhovedet er nogle guys and dolls, der læser mig) Kryds fingre for mig.