kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

17.4.06

Ydr!

Troede jeg slap...nu har jeg fan'jensme plejet hele den pukkelryggede, vendt dyner, holdt på pande, lavet te og fortalt, at de allesammen helt klart overlever og hvad sker der: De er nu alle i totalt vigør og 100% klar til en ny og bedre uge! Fint nok selvfølgelig - jeg er jo både mor og kone og så elsker man jo pr. definition på den enormt opofrende og engelagtige måde. Men nu er det min tur og så kan jeg bare ligge her helt-helt-helt-alene-hvor-man-selv-vender-sin-dyne-og-laver-sin-syge-jeg-må -ha'-te-nu-ralle-ralle-ralle-åh-hvor-har-jeg-det-bare-dårligt-nogen-ta'-sig-af-mig-måde. Og skal til jobsamtale på onsdag - ka' man melde sig syg til en jobsamtale? Tror ikke jeg ka' klare at svinge kastanjehåret på den her jeg har succes og jeg ved det agtige måde. Ka' ikke overskue mig selv i H&M-habitten og nu viser jeg lige mappen med alle mine succeser, så I bare lige giver mig jobbet, kontrakten og den fede løn som jeg jo er helt klart værd, fordi jeg bare er god og hamrende rigtig for jer.Ydr!

Og så var det egentlig meningen, at jeg ville fortælle om, at Anders og jeg lige har haft 22 års jubilæum og jeg stadig synes han er My Guy! At jeg stadig kan blive svedt, når han står ud af sengen - før mig- næsten altid før mig- og tak for det Sukkerroe!- og jeg kan se hans behårede behind med den her lille dusk over ballerne, der har drevet mig til uterlighed i samtlige 22 år. Kun afbrudt af fem dages pause engang i slutfirserne, hvor jeg lige fik en krise over, at jeg sku' se på den samme mand resten af mit liv og han forøvrigt ikke ville ha' en baby med mig så jeg måtte få en abort, som jeg forøvrigt har kunne bruge mod ham lige siden (hæ,hæ) og i øvrigt gjorde ham klart, at når jeg ville ha' babyer i fremtiden, så var det bare om at stille op. Og det gjorde han selvfølgelig, fordi han er My Guy og det her med at lave babyer jo egentlig bare betød fri sex ad libitum på den frække måde uden prævention - hvilket jeg også synes var super kinky, fordi jeg igennem hele 1970'erne blev tudet ørerne fulde om prævention. At det så kun tog en gang at producere Skum-fidusen og et par gange med Sønnike - (stoppede nu ikke her, men så blev det lissom bare almindelig sex igen og ikke:VI-LAVER-BABYER-SEX. ) Han har nu stillet op til det hele (selvfølgelig) og også alt det der følger efter både blodet, det gule, det brune, hente-bringe, madsituationer, vi må skaffe penge og se at blive voksne, åh jeg har ondt i hovedet og min chef er en skiderik nu siger jeg op, min mors død, min fars død, åh børnene er blevet store, jeg er blevet gråhåret (så derfor er der kommet en ekstrapost på budgettet -fast farve i håret), og prøv lige at se hvor fed jeg er blevet og tjek lige den rynke ud helt oppe ved øjnene, ka' du ikke se den når jeg smiler.........Elsker dig Anders!