kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

26.4.06

Susling er blevet cool

yes Susseren styrer, nu kan hun træffes i København og omegn med tigerstribede læsebriller styrke + 1. Hvor cool kan man blive?! Det er bare så over40-biblioteksagtigt-jeg-tænker-derfor-er -jeg-klog- på- den- voksne-måde! Helt seriøst jeg elsker det! Har været nærsynet på klogeågemåden siden 12 års alderen- og nu kan jeg rende rundt med både kontaktlinser og briller og sige: "Lige et øjeblik unge dame, jeg skal lige ha' min læsebrille frem." Overvejer lige nu at anskaffe mig en af de hersens guldkæder man kan sætte fast på brillerne, så jeg kan ha' dem hængende henover min buste!!!!

4 Comments:

At 26/4/06 21:30, Blogger Regitze said...

bare slet. for jeg spørger i (): er det med vilje du sætter E i klImakterie?

 
At 26/4/06 21:37, Blogger susling said...

ja ahem, det var jo altså før jeg fik min fantastiske tigerstribede læsebrille...ku' sgu dårligt se tasterne...synes nu bortset fra det, at det ser pænere ud med et e...fremfor et i...det så'n lissom en svær ting at håndtere under alle omstændigheder....det her med kli-klemakteriet...så det gælder om at se pæn ud, være pæn..ja jeg ved ikke rigtigt?!Hvad synes du?

 
At 27/4/06 09:52, Blogger Suzy-Hang-Around said...

Det er din blog, og du bestemmer helt selv. Men jeg stavningsfascist snubler over det 'e' hver gang.

 
At 27/4/06 19:54, Blogger Regitze said...

du bestemmer. jeg vælger bare at læse dig som en præ-klematiseriesild.

 

Send en kommentar

<< Home