kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

9.5.06

Susling synes bunden er nået

Altså den er jo helt gal, når man ikke kan huske sin egen fødselsdag..Ka' selvfølgelig godt huske, hvornår jeg kom ud...med dato, år og det hele. Har bare rendt rundt i de sidste to uger og spurgt My Guy: Du, hvornår er det nu, jeg har fødselsdag? Han har set på mig med et forstenet blik og sagt xxxxx (kodesprog for dato) DET VED JA DA GODT! har jeg vrisset tilbage, men ugedagen, du ugedagen...hvornår er det nu.....? For derefter at glemme det igen efter han har svaret....

VENNER, KVINDER OG FRÆNDER, så er men dæl-dulme blevet lidt affældig. Nå men god føds til mig selv..hvis jeg ellers lige ku' huske, hvornår det nu var...

4 Comments:

At 9/5/06 21:52, Anonymous Anonym said...

Det hedder fortrængning. Jeg har ikke haft helt styr på, hvor gammel jeg er, siden engang sidst i 30-erne, men helt galt blev det efter de 40. Ikke af ond vilje såmænd. Det var helt væk og skulle tælles frem ;-)

 
At 9/5/06 22:15, Anonymous Anonym said...

Kan det være varmen?

 
At 10/5/06 13:40, Blogger Dana Watsham said...

ella - jeg er osse nødt til at tælle på fingre ... det er hverken varme eller alder, men kreativ fortrængning. Eller osse synes vi det er trestjernet ligemeget?

 
At 10/5/06 13:50, Blogger susling said...

Ok...og er der så nogen der gider sige tillykke?! Hva, hva...ja jeg spørger bare...det er jo lissom det der er en del af hele scenariet...og det er definitivt ikke varmen...det er alderen...Det er jo bare ekstra år der hobber sig op....men det har man squ da lært at leve med! Der er jo NO TURNING BACK! Fuldstændig på samme måde, som når man føder. Det kan godt være man brøler, at nu står man af og det her pis gider man bare ikke være med til længere, for det gør squ ondt. Men hvad kan man gøre? Kreativ fortrængning er et aldeles godt bud!

 

Send en kommentar

<< Home