kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

10.5.06

Susling har en gæsteblogger

Selv om Susling godt kan lide sig selv, så er hun jo ikke den eneste på denne jord, der har noget de skal håndtere eller har på hjerte, vel! Hun introducerer hermed taaaadaaaaa og trommesolo sin gæsteblogger: Gammelveninde! Måske vil I støde på hende on and off...(jeg ved jo lissom ikke altid, hvad hun gerne vil ud med - og nej, det er ikke mig der er blevet skizo...Hun lever og har det godt - altså bortset fra, at hun er rendyrket hypokonder)

Dagens gæsteblog:

Jeg har gjort det igen. Nu skal du bare høre:

Det starter med, at jeg får øje på en dåse med urin sticks på mit arbejde. "Åh", tænker jeg.. må straks tjekke, at jeg ingen ting fejler. For det gør jeg jo ikke, vel? "Åh jo, måske tisser jeg lidt mere, end jeg plejer. Svier en anelse, så jo måske. " Godt at jeg arbejder et sted, hvor jeg kan blive helbredt, fordi jeg hurtigt bliver udredt.... Nå, men for 14 dage siden tager jeg så den første stick... holy shit alt er ok, BORTSET fra protein i urinen! Hvad er det nu lige det er ...tænke tænke kan ikke huske, helt sikker farligt.... Stick næste dag viser præcis samme resultat... så er der et par dage, hvor alt er normalt og jeg ånder lettet op.

Fredag får jeg så fat i den forpulede dåse igen - skal lige være helt sikker på, at jeg er rask. Ja Ja, gudskelov, alt er normalt- BORTSET fra proteinen , begynder nu at blive rigtig nervøs. Udspørger mine kollegaer om, hvad de mener, at det kan betyde. Alle siger, at det kan være et tegn på, at nyren ikke fungerer optimalt. Ser med det samme mig selv som dialyse-patient og går helt kold. Men beroliger mig selv og tænker:" Ok, du har jo spist tatar med rå æggeblomme. Det må være forklaringen!... "Nej," siger de kloge hoveder. "Gammelveninde, det her lyder alvorligt. Du må gå til læge på mandag".

Tilfældigvis kommer vores aftensygeplejerske på visit samme dag og en af mine kolleger opfordrer mig til, at spørge hende om det her med proteinen... Det gør jeg så, og jo det er korrekt. Protein i urinen er meget farligt. Det kan være et tegn på, at nyrene ikke virker. Æggehvidestoffer og alt det her. "Er du nu sikker på, at du har du det godt," spørger hun og henter et glas vand. " Ja, jo, nej for fanden," synes pludselig virkelig jeg kan fornemme, at denne gang er det alvor!

Indtil jeg ser sygeplejerskens ansigt! Hvorefter hun forklarer, at man ikke altid kan regne med den slags prøver, der viser protein i urinen, fordi det normalt blander sig med skedesekret etc. Hvorved hun siger, at SPERM har et meget højt indhold af proteiner!

Har man haft samleje inden for 10-12 timer, før prøven bliver taget, så er det det, der snyder. Fuck følte bare, at jeg pludselig fik udleveret hele mit sexualliv til Hvidovre og
omegn. Der sad jeg total rød i hovedet, mens mine kollegaer skreg af grin og snakkede om, at JEG JO OGSÅ LIGE HAR VÆRET GRÆSENKE...PINLIGT!

1 Comments:

At 10/5/06 15:59, Anonymous Anonym said...

For fanden altså! :D

 

Send en kommentar

<< Home