kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

15.5.06

Susling græmmes

Fyyyyyybaba for fanden...dét var ikke godt gået i dag! Nej......for fillan, hvor er det svært at slippe de god damn smøger..........suuuuuuuuuuuuuuuuuug.... sidder igen med nicorettestick i kæften efter lille tilbagefald.......ved det jo godt.......suuuuuuuuuuug. De her tingester er bare bedre.........smager faktisk bedre..suuug...er bedre bedre..suuug.......så her er jeg oppe på hesten igen ..YEEHA.....!!! Heldigvis kommer en gut ved navn Allen Carr mig til hjælp en af dagene...Jeg var ellers tough i går... klarede:

  • megaskænderi med hysterisk Skumfidus, der havde opført sig uanstændigt over for nogle, der havde inviteret hende til konfirmation (invitationen var modtaget for måneder tilbage). Tøsen tillod sig at melde afbud i sidste øjeblik på SMS, fordi hun ikke rigtig ku' overskue det......AHVA, skreg mor her! (Går personligt meget op i ærlige tilbagemeldinger, konsekvens (altså bortset lige fra de her cig..), almindelig anstændighed og respekt over for andre mennesker). Jeg syntes, at det var lodret forkælet at lege primadonna på andres store dag. Skumfidusen blev øjeblikkelig irettesat.....hvilket selvfølgelig resulterede i kæmpeteenageflip......som er helt igennem anstrengende!(Det ved alle der har prøvet det). Se det for jer: Et frådende og meget hysterisk væsen på jeres egen højde står truende over for jer og skriger jer lige op i hovedet......Hvad gør man? Bevarer fatningen selvfølgelig og husker på, at i den alder, hun er 15, så er hjernen bare ikke helt udviklet. Hormonerne ta'r teten. Jeg veg selvfølgelig ikke en tomme. Hun blev ekspederet afsted med pænt indpakket gave og sin far, der skulle være den, der lige gød olie på vandene med en undskyldning. Hvilket så i øvrigt ikke var nødvendigt. De forældre, der havde inviteret Skumfidusen, er selv indehavere af to frådende teenagetøser. De havde læst situationen.....aaah, dejlige mennesker! Men selv om ham min mand tilsyneladende fandt sig pænt i at være udsending, må der alligevel være sket en tetosteron-forskyndning, for han fik pludselig et umotiveret flip......
  • og indledte kæmpeskænderi senere på aftenen (nok dybest set foranlediget af Skumfidus...når vi skændes er det som regel, fordi hun kan vikle ham om sin lillefinger). Kan ikke rigtig huske, hvilke argumenter der fløj henover spisebordet, så Sønnike træt tog sin tallerken og sagde, at nu gad han ikke længere høre på os. Jeg sværger, jeg prøvede at bevare fatningen til det sidste og tænkte, at han nok havde lidt mandelig pms - den slags har de altså...! Meeens jeg suuuugede hysterisk på nicorette-tingen!! Vi er selvfølgelig gode venner igen...men nu er mit spørgsmål:
  • HVORFOR FLIPPER MIN FAMILIE, HVER GANG JEG PRØVER PÅ AT HOLDE OP MED AT RYGE OG HAR BARE ABSOLUT IKKE OVERSKUD TIL AT TÆNKE: NÅÅÅH SUSLING, VI ER HER FOR DIG!!!!!?????

5 Comments:

At 15/5/06 19:07, Blogger Mie said...

Måske fordi du er en anelse.....hmmmm... skal vi sige "lidt mere på dupperne", mens nicotinen forlader dit system og derfor fanger ALLE de små vibrationer, alle mennesker afsender??

Jeg synes, du er sej!!!

 
At 15/5/06 19:55, Anonymous Anonym said...

3. og 10. dagen.... derefter er det lige ned af bakken i frihjul .. men læs bogen, drik en masse vand og lige om lidt tænker du ..."ok, hvor svært var det lide dét var" (hvilket sjovt når er samtidigt med at du begynder at overveje at starte igen - men det er så en helt anden historie)

 
At 15/5/06 20:33, Blogger Jegmig said...

Men Susling... Bare lige for at være iriterrende... De der nicorettesticks... Er det ikke bare fra den ene afhængighed til den anden....? Men bortset fra det, så er det skidesvært at undvære cigaretterne, nikostick eller ej, du er sgu for sej! -Og så er det altså ikke ALLE, der får problemer på 3. dagen og 10. dagen. :o)

 
At 15/5/06 20:39, Blogger susling said...

Jo,jo,jo afhængighed mmmmmmååååååå haaaaa' men nu ved jeg for a fact at My Guy, der i dag er inkarneret ikke ryger var på nicorette-tingene et helt år.......i dag 8 år efter er han smoothe....helt igennem anti og uden....jeg vælger at følge den formel. For uden noget....så klarer jeg det bare ikke.

 
At 16/5/06 09:31, Blogger susling said...

HENNING! Den kommentar kan kun komme fra en MAND! Teenage-tøser og mødre har noget helt særligt kørende. Spørg selv din egen kone.Til gengæld tager de fleste fædre på deres teenagedøtre med fløjshandsker!

Og så er jeg faktisk lidt fornærmet...for selvfølgelig får hun da først serveret konsekvenserne, men når hun allerede er i det røde felt sådan bare fordi hun på forhånd er kørt lidt hormonelt op, så trænger det bare ikke ind.Der nytter kun enstavelsesord og monoton messen. Lidt lissom når mænd for besked på at udføre nogle ting...

 

Send en kommentar

<< Home