kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

19.5.06

Susling er på vej ned i hullet igen!

Nej det er ikke smøgerne jeg hentyder til.....det er den her forbandende jobssøgningsituation. Har lige set, at et af de jobs jeg har været til samtale på, er gået til en 27 årig køn kvinde med lang akademisk uddannelse og erfaring fra 5 -FEM- forskellige steder!!! Og det er ikke første gang, det sker. Men jeg fatter det altså ikke:

1. Hvordan kan man ha' nået både lang akademisk uddannelse og så mange jobs på så kort tid - og så stadig kalde det seriøst?
2. Hvorfor hive mig til samtale, når man alligevel foretrækker en, der er så ung?

Inspireret af Mie, som er i gang med en transformation til prinsesse, overvejer jeg hermed om jeg simpelthen skulle blive: Jobnovice

Dvs. slette alder, en god portion af min erfaring og møde op til samtalerne med store våde øjne....Sidde og sige ja og ih, mens jeg blinker kælent med mine lange øjenvipper....Jeg tror faktisk godt jeg ku' præstere det til en vis grad.

Var det en idé?

3 Comments:

At 19/5/06 13:47, Anonymous Anonym said...

Op med modet, man kan tænke sig en værre situation.
Som fx at være ansat hos nogen så blåøjede, at de falder for den slags.
Det kan da ikke være et rart sted at være!
Du blev reddet på målstregen :-)

 
At 19/5/06 13:49, Blogger susling said...

Enig!Ikke et rart sted..men for fanden Henning..økonomien..det er ved at være lidt lang i spyttet!

 
At 19/5/06 20:12, Blogger Mie said...

*G* Lyder faktisk lidt som om jobnovice er lidt det samme som prinsesse ;-)

Op med humøret.... liiiiige pludselig, du ved!!

God weekend :o)

 

Send en kommentar

<< Home