kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

18.5.06

Susling spørger om

.....der er nogen, der kender nogen, der kender nogen, der har brug for en kompetent kommunikationsdame på freelance-basis?

Jeg har erfaring med internet, reklame, journalistik og PR.
Jeg fungerer både som projektleder og som tekstproducent.

Har lavet alt fra små reklametekster til store komplicerede webløsninger. På PR-fronten kan jeg gi' næsten 100% garanti for omtale i medierne.


Var det noget, der ku' ha' interesse?

2 Comments:

At 18/5/06 16:50, Blogger Mie said...

Jeg fatter ikk', at du ikke ER indfanget af en eller anden lækker virksomhed!!

Virkelig ikke!

 
At 18/5/06 17:11, Blogger susling said...

Tak Mie..du er så sød! Til orientering sker det da, at der er nogen, der synes jeg har det rigtige..det sker...men altså lidt mere, please!

 

Send en kommentar

<< Home