kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

11.6.06

Susling synes lykke er....

  1. at se sin lille nye niece for første gang i dag og tilfredst ku' konstatere, at det har Knødlen (min bror) og Roen (min yndlingssvigerinde) sgu gjort godt. Hun er smuk, min fine lille nye niece! Og Minisønnike tager det så flot, at han er blevet storebror......De tager det i det hele taget fint, det at blive fire......det er ellers en temlig stor omvæltning! For dyllan min mor ville have stortudet på lykke-måden!
  2. at katten har tørret røv i den udvidede selvangivelse (undskyld Skat...., men sådan er det!)Så mindre lækkert, at den fortsatte og også tørrede røv i musemåtten, på soveværelsegulvet og et godt stykke ud i entreen....Uhm...
  3. at min elskede har fået sig et rigtig godt job......så vi nu snart er mindre fattigrøvsagtige....og rammer jeg også bulls eye....ja, så har vi slået en sekser og kan rykke frem til solid middelklasse igen...ok med mig....har levet rigeligt længe på alternativmåden...og det går ud over min sko-, make up- og taskesamling, men ellers er det også godt,
  4. at flere har tilkendegivet, at de gerne vil bruge mig som freelancer og dem jeg allerede har lavet noget for, er yderst tilfredse.....så også ok med B-løsning - bare der er råd til sko, frisør og fodmand.....
  5. at vi endelig har fået bestilt noget ferie-noget....Det bliver Sverige igen.....og ungerne accepterer.....bliver sgu rart med en uge i robåd med fiskestang, på cykel og almindelig naturro langt ude i den smålandske skov.....
  6. at Sønnike ikke er helt nedbrudt af græspollen-allergi i år...Ka' man vokse fra den slags? Og at jeg også er nogenlunde upåvirket...et angreb kan klares med en enkelt Benadryl.
  7. og så så nå ja, at jeg for en gang skyld har plus på min konto og lige måtte købe en stor buket pæoner og et par højhælede sandaler - brune med kinahæl- en sjov blanding af 30'er og 70'er-stil....trip,trip, trip....så så man lige mig....
  8. og så, at er der røget to kilo overvægt på en uge......men lige på den front skal der arbejdes mere, før dét bliver udnævnt til en succes....
  9. at min smarte trendy ven over i det amerikanske har sendt cool'd billede af ham sammen med nogle kendisser til en Hollywood-filmfestival.....det går ham godt!
  10. Tror også at Gammelveninde trives med sin hunni.....det var i hverfald beskeden sidst....

Søde venner, nyder lige lidt lykke-overload på zen-måden.

God aften og aaaaaaaaauuuuuuuum til jer alle!