kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

16.6.06

Susling den evige 2'er

Jamen hallo, så blev det heller ikke til bryllup i denne omgang. Filejsen indgik et fornuftsægteskab! Det sagde han sgu'......! Synes lissom det er 'story of my life'......Susling den evige 2'er....Funderer på, om det er noget genetisk, det her med at være en 2'er.....på-Close- but-no-cigar-måden....Har det som om hele mit liv er beskrevet i sangen:"Når der kommer en båd med banaaaaaaaneeeeeer"......

Synes bortset fra det, at 2 er et skideflot tal......både rundt og skarpt på én gang.......1.....se hvor u-rundt det tal er.....og så er det forsvindende lille og tænk lige på ord med 1!

1somhed
1vælde
1sidig
1foldig
1rum
1sformig
1sporet
1sretning........HA!

Næ venner 2....
2somhed,
2lerant
2neangivende
2pform
2pklasse
2pfigur
2tal
2uogh OOOOOOOG......

2uché!!!!!

For han vil godt date........Yes......Det vil han sgu.......Han var vild med mig......Han ville ha' mig........for lige præcis det jeg er og det jeg kan.......!!!! Fortsættelse følger.......

6 Comments:

At 16/6/06 12:06, Blogger Mie said...

Betyder det at.......??

Eller?!?

:-)

 
At 16/6/06 14:49, Blogger Suzy Q said...

... ja, nu PLEJER det altså at være mig der er den evige 2'er, men hvis du har skubbet mig af pinden dér, så må jeg nok til at se i øjnene, at jeg skal til at affinde mig med at være.. (kan man det?) .. den evige 3'er.

3ben
3t
3g

Arj det gider jeg altså ikke.

 
At 16/6/06 15:51, Anonymous Anonym said...

Nøøj, selvom du staver klimakteri forkert? Imponerende!

 
At 16/6/06 22:29, Anonymous Anonym said...

sig hvad?

uha! Spændende!

 
At 17/6/06 21:00, Anonymous Anonym said...

Er der nogen, der kan trylle med sproget, så er det godt nok dig!!! :-)
Og trylle med tal - hvem skulle have troet det med den eksamen? ;-)

 
At 18/6/06 13:41, Blogger Suzy Q said...

hey sus, ved du godt at du har slået comment moderation til?

 

Send en kommentar

<< Home