kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

13.6.06

Susling lidt mindre nede i kælderen

Altså man er vel forfængelig, så humøret ryger lige en tak op, når modefrisøsens gucci-bøsse-frisørelev udbryder med hvin i stemmen og godt med løse håndled:

"Gyyd narj, er du over 40! Det havde jeg aldrig gættet!"

Så var det sgu egentlig til at leve med, at jeg samtidig sad der og kvabsede godt ud i frisør-stolen...Svansede lidt mindre depressiv hjem på min blondine-platau-sandaler.....!

3 Comments:

At 13/6/06 18:57, Anonymous Anonym said...

Hmm.. noget gik galt her.. anyway, jeg ville sige RING, det skader aldrig.

..og så lige et pust sympati herfra.. psffffhhh

eller noget i dén stil.

 
At 13/6/06 20:09, Blogger susling said...

Yes..tak! Havde jeg også tænkt mig...der er bare den lille tilføjelse, at jeg åbenbart p.t. er totalt blondine-ramt...så havde glemt, at han faktisk sagde, at der godt kunne gå noget tid før jeg hørte mere og at det nok først blev efter tirsdag......denne tirsdag.....Ups....!

 
At 14/6/06 14:05, Anonymous Anonym said...

Det er vi nemlig.
Nina

 

Send en kommentar

<< Home