kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

21.6.06

Susling -jordens sureste kvinde

Jamen, halli, hallo.....synes jeg udvidede selvangivelser og årsregnskaber er fede? Synes jeg liv-på-alternativ-måden er fed? Synes jeg telefonrunder for at skaffe evt. fremtidige opdragsgivere ind er fedt? Gider jeg overhovedet forholde mig til fejl på fakturaer og i det hele taget fakturaskrivning, hva, hva? Synes jeg, det er fedt, at få at vide at "nu skal jeg holde en god lang sommerferie og så snakker vi seriøst sammen i starten af august" er fedt? Synes jeg lige nu overhovede, at noget er fedt - udover min mave, lår, overarme og numse? For fanden i finkhullet, nej da! Jeg er sågu da en mental blondine og den slags skal kun forholde sig til sko, tasker, blomster og krydderurter, hvidvin og hvornår man kan rede sig noget sex.........!!!
Fan'me fisme fløjtme..............!!!

4 Comments:

At 22/6/06 06:38, Blogger Mie said...

Æææhhh.... hvordan redder man sig så noget sex??

:D

(åååhhh altså - tillad mig min platte humor... jeg kan ikke gøre for det; jeg er lovligt undskyldt for tiden (syn's jeg jo selv!))...

;-)

 
At 22/6/06 12:03, Anonymous Anonym said...

hej Susling,
synes du skal betale din skat med glæde, og ordne din selvangivelse, momsregnskaber med smil på læben. Husk på der er ikke noget som kan give en ondt i maven og dårlige nerver som papirer der ligger i en skuffe. Taler af bitter erfaring.
Knus Hypokonda Nervousa

 
At 22/6/06 16:04, Blogger susling said...

Yes Borisowitsch! Bliver fuldstændig talblind hver gang.....men den er fixet nu - og også mit årsregnskab!

Tak for sympatien!

 
At 22/6/06 16:12, Blogger Suzy Q said...

grrrr jeg er også knotten! dejlig at knurre lidt engang i mellem.. ;)

 

Send en kommentar

<< Home