kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

20.12.12

Det mærkes på de bittesmå ting

Så skred hun ud af døren, min fine datter. Det er nu knap en uge siden og vi kan næsten ikke mærke det. Det føles mest, som om hun er på ferie og kommer hjem igen på et tidspunkt. Og så alligevel ikke. For som ugen er gået, kan jeg mærke, at hun ikke bor her mere på de bittesmå ting:
  1. Jeg kan finde mine hårelastikker. De ligger, hvor jeg har lagt dem.
  2. Jeg kan finde mine sorte strømpebukser - dem alle sammen
  3. Jeg kan finde mine trøjer
  4. Jeg skal ikke hele tiden skrue låg på ting og lukke skuffer
  5. På badeværelsehylden, står der ikke længere de dyre produkter. Kun de helt almindelige
  6. I køkkenskabet er der ikke længere dyre Pukka-teer og underlige olier
  7. Der er ikke længere nogen, der kommer farende ud i køkkenet, fordi der skal laves yoga-gryde eller dadelkugler
  8. Der roder mindre i køkkenet
  9. Vasketøjskurven er ikke længere helt så fyldt
  10. Eller opvaskemaskinen
  11. Der bliver ikke ringet dagligt med beskeder længere. Faktisk lød hun lidt fjern, da hun ringede sidst
Om ikke så lang tid kan vi bytte rundt på nogle værelser og der tror jeg, at vi kommer til at mærke det fuldt ud. Jeg går ud fra, at man vender sig til det.

2 Comments:

At 25/12/12 02:17, Blogger Tina - omme i London said...

Man vaenner sig til det, men det er altsaa lidt underligt til at begynde med. Det er dog tilladt at nyde det - ogsaa naar de kommer paa besoeg. :)

Glaedelig jul til dig og dine.

 
At 25/12/12 12:09, Anonymous Susling said...

Tak Tina. Det er ikke helt nemt, det er det altså ikke.

Men jeg finder nok ud af det.

Glædelig julehilsen til dig og dine også :-)

 

Send en kommentar

<< Home