kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

15.11.06

Susling siger.........

Undskyld radiotavsheden......det har været nogle rodede og forvirrede dag, hvor jeg har prøvet, at finde hoved og hale i det der foregår. Det korte af det lange er, at jeg har taget en beslutning: Jeg vil ikke være det sted, jeg tidligere har fortalt om. Under ingen omstændigheder vil jeg udsætte mig selv for kaos, bagtalelse og hovsa løsninger........

Det er svært at forklare uden at blive for konkret, så jeg vil istedet komme med nogle generelle betragtninger:

Det er ikke tillidsskabende, at holde folk hen i evigheder, love dem guld og grønne skove og så i sidste ende kun smide krummer på gulvet

Det er ikke tillidsskabende, når folk bliver fyret eller går fra det ene øjeblik til det andet

Det er ikke tillidsskabende først at love en opgave og så trække den af bordet igen med nogle mudrede forklaringer i sidste øjeblik

Det er ikke tillidsskabende, at behandle højt kvalificerede mennesker som kvæg eller maskiner

Kunne fortsætte med meget mere i den dur. Men jeg er træt lige nu - og udmattet og faktisk også meget i tvivl om, hvad næste skridt skal være.........

fortsættelse følger......

7 Comments:

At 15/11/06 12:57, Anonymous Anonym said...

Tsk, tsk, tsk...smartasses...hrmpf!

 
At 15/11/06 13:05, Blogger susling said...

Ja Beo......vil gerne forklare detaljer men det bliver nødt til at være pr. mail..eller msn.Hvad siger du til det?

 
At 15/11/06 13:21, Anonymous Anonym said...

Jeg er fresch...send mig en mail (beologen[snabela]mail[punktum]dk) om hvilken kontaktadresse til msn du bruger.

 
At 15/11/06 14:48, Anonymous Anonym said...

De skal komme til at rode med det selv møjfirma! - Godt at du ikke nåede ud i en decideret ansættelse. Det lyder som et rigtig skidt sted.

Men det var en træls oplevelse som du sagtens kunne have været foruden.

Hvad kunne gøre dig glad i dag?

 
At 15/11/06 14:59, Blogger susling said...

Et kys og nogle nye opgaver....Kysset får jeg, når My Guy vender hjem.....opgaverne....tja....jeg har brugt i går eftermiddag og her i formiddags på at hænge i telefonen......Det skal nok lykkes....har lige nu et par små ting, der skal skrives og ud af døren...Føles egentlig befriende nu jeg tænker mig om.....trives jo egentlig med at være freelancer....hvis bare tingene kom i en lind strøm.....og man ikke hele tiden blev underbetalt...

Bortset fra det Ella - stort tak....

Det samme da også til Liselotte....uh er lige for travl i dag til at være superhøflig.....:-(

 
At 15/11/06 22:40, Blogger susling said...

Hahahahah...nej..må lige tjekke dem ud.....men ser vist ud til, at det er sådan generelt, det jeg stejler overfor eller hvad?

 
At 15/11/06 23:01, Blogger susling said...

åh for fanden..du hentydede til min cliff hanger.........Well I'm just hanging in there....

 

Send en kommentar

<< Home