kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

17.11.06

Susling siger eh øh...

Kors opdager lige, at denne suveræne kvinde har tagget mig. Jeg gentager kors i hytten......jeg tror lige, at jeg tager den, inden jeg falder i en dødlignende søvn på sofaen foran telli'et. (Den slags - altså tagging - skal man tage alvorligt ellers rammer alverdens kædebrevsforbandelser én!)


1: Hvad står øverst på din ønskeliste til jul?

Må jeg? Sådan helt egocentrisk efter at jeg har tænkt på unger, mand, nevecer og Svigermor - hun har det med at insistere og helst vil hun have noget, hun kan bytte i Magasin - ok...helt mig, så kunne jeg godt tænke mig Anthony Beevor: "Den spanske borgerkrig" og...og.....et par superlækre, megadyre langskaftede brune støvler med snører - der stod vist Hugo Boss i bunden....


2: Hvem er din favoritperson i Matador?
Matador....hm...synes jo nærmest, at det er blevet en institutionaliseret folkeforblænding.....Men hvis og det skal det jo......så skulle det være "Røde" og hende, der bliver gift med "Røde" - kan aldrig huske navnet...nå jah....Agnes.


3: Nævn et blæret fremmedord?

Er vi på bullshit bingo?! Nå ja..jeg har altid elsket ordet interuterin vegetering........Orker ikke det marketing wise lige nu......men win/win situation kan jo tage vinden ud af det meste

4: Hvad var din senest købte cd?
Kurt Elling: "Man in the air" og "This time it's love" - fra biblioteket har jeg lige nu (gælds vel også) Poul Weller: "As is now" og " Catch-flame", Miles Davis: "Miles in the sky" og "On the corner" og tada - trommesolo: Røde Mor - en eller anden mega kompilation med 8 cd'er pakket ind i ægte Dea Trier Mørch - design --------retro!!

5: Hvor mange dage siden er det, du oprettede denne meme i forhold til, da det blev startet, som er 15. november 2006 ?
Oprettede??? Nåååååååh....i dag er det den 17. Jamen 2 dage.....i ægte "swift with the cyperwindspaceworpspeadmode-stil".


Og så skal der tagges videre: Hvad med Spacemermaid, Livsnyderen, Vrangsiden og Beostæren? Ready steady go?????

3 Comments:

At 17/11/06 23:00, Blogger Lizelotte said...

Arrgh - you got me!

Jeg skal nok ... men det bli'r først på søndag!

 
At 18/11/06 00:30, Anonymous Anonym said...

Jeg har prøvet det nu...selv om jeg ikke ved hvordan man gør.

Hvorfor jeg i den forbindelse tænker på spejderlejren i Harzen i 1974 kan jeg ikke helt forstå (eller også vil jeg ikke ud med det...tihi+fnis).

;-)

PS. Word verification var: kuk-wc-fck (næsten da...kukwcfx)

 
At 18/11/06 09:16, Anonymous Anonym said...

Tak for udfordringen. Nu ved jeg, hvad at tagge vil sige :-)

 

Send en kommentar

<< Home