kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

16.11.06

Susling i det røde felt

I al hast. Har susende travlt med at være mentalt udfordret. Skal jo lige har lidt styr på fremtiden.

  1. Må overveje fremtidig beskæftigelse
  2. Skal levere sidste ladning af de kedelige for denne omgang i dag
  3. Har fået etableret kontakt til anden opdragsgiver
  4. som også skal have noget af samme surdej som de kedelige
  5. Er forøvrigt slet ikke kedelige
  6. Det er de nye heller ikke
  7. giver bare en lousy betaling
  8. men det er nødvendig suplement til højspændt ikke-økonomi
  9. har så indset, at den står på gamle klude og udtrådte støvler en sæson til
  10. det bekymrer mig
  11. har ikke rum eller plads til bekymring
  12. skal bruge energi på at holde mig oprejst
  13. så jeg ikke falder igennem
  14. ingen kan lide tabere
  15. synes jeg så heller ikke jeg er
  16. jeg er vist mere fremsynet og selvbevidst
  17. det koster
  18. men hell - jeg er 40-generationen og vi er nogle rigtige seje fightere med kampgejst og stamina
  19. Ingen får mig ned med nakken
  20. kun for en kort bemærkning
  21. for jeg er fucking ligeglad med overflade og oppustet prestige.....
  22. det overlader jeg til andre
  23. ikke at det gør, at jeg går grinende ned til banken
  24. Men lur mig, om jeg i sidste ende ikke alligevel er den, der vinder
  25. Tak for jeres opmærksomhed. Den sætter jeg stor pris på. Som bekendt er intet menneske en ø
Yours truly
Susling

3 Comments:

At 16/11/06 11:49, Anonymous Anonym said...

Skyd efter benene, Susling!

De kaaa' ikkøøø slå os ihjææææll!
De kaaa' ikkkøø slå os ihjæ-ææll!
De kaaa' ikkøøø slå os ihjææææll!
De' en deeeeeeel af os sææææælll!!

:-)

PS. Bare vent til du hører om mit kommende karrierebagstød.

 
At 16/11/06 12:11, Blogger susling said...

Jamen vi mødes på msn.....skal bare lige ha' griflet de her færdig.....:-/

 
At 17/11/06 12:50, Blogger Lizelotte said...

GO Susling .. og når du så får styr på dit liv, kan du så ikke sende mig en manual?? ;-)

Dejligt du er her igen, har savnet dig :-)

 

Send en kommentar

<< Home