kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

17.11.06

Susling i sort?

Man skal skrive, når man har noget at skrive og man forøvrigt kan få hold på alle sine tanker. Lige nu drøner mine rundt i øst og vest som små frække unger. Lidt svære at få samlet skulle jeg hilse og sige. Dvs. jeg har indkredset en flok. Jeg tror, at det er nogle af dem fra Blå Stue....

Nej, jeg gider ikke at være kryptisk. Jeg er ved at indskredse, hvad mit næste skridt skal være, derfor har telefon, internet og mail glødet her i det lille hjem. Nu må jeg se, hvad der kommer ud af det. Når jeg har mere styr på det, fortæller jeg mere.

Til gengæld sker der jo også andre ting end mig, mig, mig, mig på matriklen.

Jeg kan kun sige en ting: Mine unger er sgu blevet store!

Skumfidusen har egenhændigt arrangeret en fest for 70 mennesker sammen med to andre veninder - uden at vi skal hjælpe eller gøre ved. Festen foregår heller ikke hos os. De har selv skaffet lokale og dørmænd (DØRMÆND!!!). På min forespørgsel om, hvorvidt de havde tænkt sig noget med drikkevarer, svarede hun, at de nok købte nogle shots (SHOTS!!!) og at folk i øvrigt selv tog med........Nå ja....havde jeg da glemt. Det var jo, sådan man gjorde som ung. Man gik jo til POSE-FESTER *slår mig lige for panden*

I øvrigt er jeg ikke en dyt bekymret. Min Skumfidus er en fornuftig tøs! Lidt periodisk tumle-klodset, men ellers med et hoved på skuldrene. Jeg er sgu stolt af mit fimpebarn.

Lugtelakridsen er så nu officielt kommet i puberteten og nu kommer den: Han er ved at blive metrosexuel!

Bare et par eksempler:

1) Han er blevet klippet af mig. Flejner helt og aldeles - han har visse præferencer for pandehår- jeg stikker en gang hårmousse i hånden på ham. Han låser sig ude på badeværelset i 3 kvarter. Kommer så ud og siger: "Mor! Hvorfor har du ikke fortalt mig om hårmousse før?"
Siden sådan ca.i tirsdags har han nu dagligt frekventeret badeværelset og bag lukket dør i rundt regnet 1/2 time ad gangen formet hår med mousse!

2)Lugtelakrids ringer hjem og orienterer mig om, at han tager med et par venner ud i Fields - der skal shoppes. Ingen alarm for min skyld. Han er blevet stor nu og kan så meget selv.

Hjemvendt fra Fields-shopping-felttrip siger Lugtelakridsen:
"Mor! Jeg kunne godt tænke mig noget mærketøj."

Mig:"Jamen det har du da. Jeg har jo lige købt et par Quicksilver sweatshirts til dig."

Han svarer:" Nå er det et mærke. Jeg tænkte mere på Levi's. Jeg så et fantastisk bælte og en sej t-shirt og så kunne jeg godt tænke mig et par Levi's jeans (det sidste er jeg nu indforstået med. Det er nogle ret gennemtænkte og holdbare bukser)."

Men han siger også:"Forøvrigt så så jeg en hammer lækker læderjakke. Den kostede kun 3000,-" og:

"Jeg kunne også godt tænke mig nogle Jørn Borg-underbukser" - (Det er ikke mig, der har stavet forkert. Det sagde han.)

OK......mht. de sidste to ting er jeg lige den, der melder pas. Han skal ikke have en læderjakke til 3000 kr. hverken nu eller når jeg bliver rig igen. Mht. underhylder har jeg allerede fulgt nogle af hans luner -de sidste 3 år har han kun ville have satin-boksershorts i Homer Simpson-varianter. Stilen er åbenbart skiftet i klassen. En af hans venner ønsker sig et Gucci-bælte og har konsekvent det stiveste pandehår jeg nogen sinde har set........*suk*

Nå hvad, jeg har jo selv valgt at få de små pus......så må man også håndtere konsekvenserne.

Og Ugens Stemning:

Træt men fortagsom

Orker ikke at uddybe.

Susling - der trænger ret meget til weekend!

2 Comments:

At 17/11/06 19:48, Blogger Marie said...

Heheh teenagere er sjove (griner stadig lidt af dén med Jørn Borg)

 
At 17/11/06 20:02, Blogger susling said...

Ja for fanden....Jeg har flere historier i ærmet...de kommer....Som mor - og far - er der kun en ting at gøre: Bide i dynen, så de ikke opdager, at man er ved at dø af grin. Går jo ikke, det er en meget, meget, meget, meget alvorlig tid.......*hahahahahahahh- i al hemmelighed*

 

Send en kommentar

<< Home