kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

28.11.06

Susling - nu blogget ud?

Slut med Blogging? Nej! Bestemt ikke........også selv om jeg stadig et eller andet sted synes, at det er lidt noget sært noget at begive sig ud i....Noget på hjerte? Ja.....men det må komme pø om pø....Har Fivetosix ret? Nej! Måske gælder det for nogle, men ikke mig......og jeg takker for de fine kommentarer fra Aqc, Regitze og Busterbaby.......Det er der, jeg er.....og det er det samme som dem, jeg synes om blogging.

Jeg kommer igen. Jeg skal bare have rum til at formulere det næste. Lige nu har jeg travlt med at få min singel-business op at stå......og jeg har rigtig travlt, for Bankrådgiver fra Helvede ånder mig tungt i nakken.............Og ja, jeg havde håbet på, at kunne afslutte denne blog-jerimade med et: Jeg har fået et job. Men set i lyset af, at jeg skred fra et højtlønnet ditto sidste år, har haft en ren odyssé på vej mod det næste i dette år og har endt op med at sige nej til et prestige-på-papiret-og-mega-højtlønnet-åh-hvor-er-det-smart-samme igen. Så er det vist på tide at jeg ser det i øjnene...............Singel-business.........det er så meget mig...og så så man hende lige skride ud i solopgangen.

Vi snakkes snart!

2 Comments:

At 28/11/06 23:12, Anonymous Anonym said...

See you around ;-)

 
At 29/11/06 09:03, Blogger Blomkvist said...

Tillykke med din erkendelse ... Personligt overvejer jeg at gå ind i kampen igen... specielt efter jeg lige har set et par stillinger ....

 

Send en kommentar

<< Home