kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

22.11.06

Susling mener....

Blog er ikke længere det samme. Jeg troede aldrig, at jeg skulle melde mig i koret om: Hvad sker der nu? Det er ikke lissom før! Men det gør jeg sgu nu......For pludselig føler jeg mig indvaderet.....oversvømmet........og det som var godt......at man skrev og følte, hvad man personligt havde på hjerte med sine helt egne personligt skabte ord og så måske, måske ikke fik en kommentar på det......findes ikke længere på samme måde.

Nu føler jeg mig nærmest som en uskyldig tilskuer til dating.dk.....eller til "I want my 15 minutes of fame goddammit.....og jeg skal den ondelyneme sørge for at jeg får dem" showet.

Og for at det ikke skal være løgn, så savner jeg nogle af de oprigtige stemmer. Dem jeg mødte, da jeg startede............Overvejer seriøst en pause.........eller måske at lukke helt.................Æv.

Susling dikteret af 50 % forargelse - ja I læste rigtigt - forargelse over kopisteri og 50 % tirret af en udfordring.

18 Comments:

At 22/11/06 14:44, Anonymous Anonym said...

Må du genfinde den gamle gardes stoiske ro og deleglæde ...

 
At 22/11/06 14:47, Blogger susling said...

Hø.......ja hvad....stoiker har jeg alle dage været......men lige nu...puha.....

 
At 22/11/06 14:53, Anonymous Anonym said...

'Tis a jungle all right!

 
At 22/11/06 17:57, Anonymous Anonym said...

Der er faktisk en anden TV2 blogger, der mener at Cokie og Space er en og samme person. Hun havde nogle eksempler med datoer for indlæggene. Har glemt hvad hun hed....Meeen hun var på Blogbot tidligere på dagen.

 
At 22/11/06 17:59, Anonymous Anonym said...

Tjaeh - det er vel bare et udtryk for at blogsfæren er blevet populær - dvs. alle typer færdes her nu, også svindlere.

Ak..

 
At 22/11/06 20:00, Anonymous Anonym said...

Ha ha Acq ;-)

 
At 23/11/06 16:32, Blogger Lizelotte said...

Susling ... please dont go... :-(

 
At 23/11/06 16:33, Anonymous Anonym said...

Ville bare skrive at Susling har ret. Jeg ledes og væmmes også over, hvad det at blogge har udviklet sig til. Jeg ved seriøst ikke, hvornår jeg får lysten igen.

Fivetosix havde ikke regnet med at den ondskabsfulde teori var røget herind.

Skuffet og træt

 
At 23/11/06 16:37, Blogger susling said...

Lilo...er her stadig..har bare lige susende travlt -----you know susende Sus!

Spacebabe- Hvem er de stærkeste? Os eller dem? jeg byder på os....for vi er de ægte...

 
At 23/11/06 16:44, Anonymous Anonym said...

Sandt. Føles bare lidt åndsvagt ligenu. At man skriver, fordi man gerne vil udtrykke sig, forståes og forstå. Åbner op. Og at man så bliver misbrugt og beskyldt for at være en blogwhore. Da jeg startede med at skrive i 2004, hed det en dagbog på nettet. Vi var ikke så mange, og det var hyggeligt. Nu ved jeg ikke rigtig hvor hyggeligt det er længere.

Da jeg interviewede Bente Clod på min blog, sagde hun, at hun ikke brød sig om blogge, fordi det var folk, der ville have berømmelse. Der synes jeg, hun var snæversynet. Nu forstår jeg, hvor fordommene kommer fra.

 
At 23/11/06 16:56, Blogger susling said...

Man kunne også sige, at den slags personager findes overalt...Dem synes jeg ikke, at vi skal lade os tryne af.....Det er jo tomt kun at gå efter berømmelse. Den kommer, fordi man er god og fordi de rigtige får øjnene op for, at man er det - så'n i store træk. Kunsten er vel også at komme over one hit wonder niveauet.

Hang in there......Vi ku' jo lave en slags støtteforening....The Blogging S's.....Kom nu Spacy.....Jeg kommer i hverfald igen, når jeg kan se ud over de bunker, der pludselig er ved at hobe sig op i mit freelancer-liv.....

Og er der nogen, der træder på min blogger-sukkermad, så svinger jeg Mor-krabasken ;-) Det sku' du også tage at gøre.

 
At 23/11/06 17:43, Anonymous Anonym said...

Du har ret. Så hober det sig ikke op. Jeg er rigtig af flinkeskolen og så forstående. Mens jeg laver lyn og torden indvendigt.

Kram til alle jer ærlige, autentiske bloggere
og fuck jer andre .... det lettede.

 
At 23/11/06 18:21, Anonymous Anonym said...

Sådan!
Space & Susling slår Case & Usling
Any time?
Everytime!
:-)

PS. Og kom trygt til Beologen med skrammer og hitsår...Instituttet har døgnåbent.

 
At 23/11/06 22:01, Blogger Lizelotte said...

Space, all the best til dig.

Om jeg forstår, hvad der får nogen til at gøre den slags. Men jeg kan da se, at indlæggene nu er slettet.

Berømt?? Af at blogge??? Jeg blev dybt overrasket over, at der var andre end min mor der gad læse min blog - og har aldrig været i det for hit-antallets skyld... hvad sker der for dem...

Men - jeg tror vi er nogen, der stadig vil være her, når døgnfluerne er væk. Man kan ikke have en levende blog ved at kopiere fra andre...

 
At 23/11/06 22:34, Anonymous Anonym said...

Tak du har ret :-) Der er faktisk næsten ikke nogen af mine bekendte, der kender til min blog. Min mor gør efter jeg var i Urban, men hun har lovet ikke at læse på nettet. Vil gerne have den lidt for mig selv.

 
At 24/11/06 01:20, Anonymous Anonym said...

For et stykke tid siden var der een der saksede en hel tekst fra min side, uden at spørge. Det vedkommende brugte mit indlæg til var ganske nobelt, og havde høn spurgt om høn kunne snuppe min tekst ville svaret have været ja, men jeg blev muggen af principielle årsager. Siden skrev Kåer om een der havde nappet hans kode. I den forbindelse opfandt jeg et nyt parti, se selv:http://furiens.wordpress.com/2006/11/22/respekt-for-originalen-partiet/

Jeg bliver så olm!

 
At 24/11/06 02:49, Anonymous Anonym said...

Det parti kan jeg jo blive medlem af, jeg er stadig bestjålet.....

 
At 24/11/06 14:43, Anonymous Anonym said...

Ella, do ska' wær walkommen!

 

Send en kommentar

<< Home