kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

20.11.06

Susling forstår pludselig

Måske kan nogen af jer huske, at jeg skrev, at Skumfidusen havde arrangeret fest sammen med nogle veninder. Måske kan I også huske, at jeg skrev, at de havde skaffet dørmænd." Helt ærlig!", tænkte jeg, da jeg hørte det. "Dørmænd til tre 15-årige pigers fest." Dem blev der nu brug for, skulle jeg hilse og sige!

I følge en i øvrigt meget fåmælt Skumfidus, så var der kommet nogle "Gangstas" - som hun kaldte dem - og havde gatecrashed festen (hedder det stadig det? Det gjorde det i hvertfald, den gang jeg gik til posefester - men vi havde sgu da ikke dørmænd! Heller ikke til gymnasiefester og den slags.) Nå, men ud over de her "Gangstas" - så var politiet også kommet, fordi disse "Gangstas" havde opført sig aggressivt og voldeligt. Jeg var absolut ikke i panik-feltet...... men da lidt bekymret og på min forsigtige forespørgsel fik jeg presset lidt ud af en vrængende Skumfidus (hun er vendt tilbage til tilstanden: Min mor er en idiot - kommer lissom i bølger i øjeblikket.)

Det jeg fik presset ud af Skummisen, det var, at det åbenbart er helt normalt med de her "Gangstas", der kommer og ødelægger andres fester. "Altså moaaar fatter du ikke....det sker da tit!" Kommer pludselig i tanker om, at jeg for et par år tilbage hørte, at der i whiskey-bæltet havde udviklet sig en særlig festinvitationskultur. Når en holdt en fest i forældrenes store villa, så spredte nyheden sig som en løbeild via sms og festarrangørerne blev så invaderet af 200-300 personer, der kom spurtende på deres Europa-knallerter fra nær og fjern.

Nu er det jo ikke sådan, at jeg ikke også har været ivrig festdeltager i mine unge dage.....og så vidt jeg husker, så løb der også rygter om, at den og den holdt fest der og der og det betragtede man jo nærmest som en personlig invitation........Så helt ude af touch er jeg da ikke.....

Men hm.....selvom det åbenbart er sådan det foregår i dag......synes jeg nu stadig, at det er synd for de her 3 piger og alle deres venner, der har glædet sig meget, har snakket om den her fest i flere måneder og har været ude og købe nyt festtøj. Det er synd for dem, at de ikke kunne have deres fest i fred og at den blev lukket allerede ved 24- tiden. Jeps, det er synd for dem, men sig det endelig ikke til Skumfidusen. Jeg er jo bare sådan en altmodisch afdanket moar, der aldrig forstår noget.