kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

20.9.06

Susling sukker..........

Tilgiv mig dette til dato mest pinlige, latterlige, ligegyldige og regressive indlæg ever........men jeg er løbet tør for humor, gejst, tro på livet, engagement (fyld selv ud)(.............) og ud skal det:


Jegersåfuckingtrætafheletidenatskullesættemigoptilatfået
heltalmindeligtlønarbejdepåen
heltalmindeligarbejdsplads
hvorjegbareudførerdeopgaverjegnuengangeruddannettil
og
harerfaringmed.Jegerløbettørforideerinitiativer
forikkeatsigeevenentilatsættemignedogskrive
endnu
enansøgningderudstrålerengagementinteressefor
virksomhedenogjobindholdet.Jegkanikke

udholdetankenomendnuengangatsættemigoverfor
etansættelsesudvalgogsvarebegavetpåderes

spørgsmålsomjegharhørthundredegangefør.Jegbrækker
migvedenduentelefonisktilbagemelding

sombareindeholderflosklerogtildatoerderendnuikken
ogenderharkusvaremigpåomderernogetjeg

kuhagjortanderledessåmanbliverklogeresandheden
ermåskebaredenatjegerenfuckingtabersomingen

vilhavefordijegbareerdumogåndsvagogkomplet
transformeretomtilenblævrendeklumpafingenting

somingenvilhverkenejeellerhafordijegbareersådum
ogåndsvagoguansvareligogudstrålerenergiselvom

fandemeikkevedhvadjegskalgøreveddetogmhttildet
såharjegsnarthelleralligevelikkemereafdet
tilbage
fordijegbareerenfuckingdumtabersomingen
vilhasemikolonpisoglortudråbstegnpunktum.


TaktildenderhangvedsålængehvisIvilmignoget
såkanIfindemigudepålokummethvorjegliggerog

brækkermigovertingenestilstandpunktum

5 Comments:

At 20/9/06 13:21, Anonymous Anonym said...

øv.

Jeg holder gerne på panden, hvis det er til nogen hjælp.

 
At 20/9/06 13:30, Blogger susling said...

Ulrik.øh...tak..gider du at række mig et glas vand? Man får sådan en dårlig smag i munden......

 
At 20/9/06 14:02, Blogger susling said...

Undskyld tørrer mig lige om munden....Ser du Bus.....jeg tager ikke deres tilbagemelding som en personlig fornærmelse...vi kender jo dårligt nok hinanden...jeg var også klar på ud fra de spørgsmål de stillede og deres attitude, at det de var ude efter var en lidt mere strambustet-pænpige
-de borede meget i om jeg havde lederambitioner, om jeg kunne indordne mig og mere i den dur....udfra det behøver man ikke at være Miss Marple for at lægge to og to sammen...efter samtalen var jeg også rimelig klar på, at det ikke var et job jeg ville ha', endsige kunne trives med i længden. Omvendt så har jeg altså brug for penge...en indkomst...så havde de tilbudt mig det, så havde jeg nok også taget det.....men jeg ville nok også hurtigt søge videre....og det ku' de selvfølgelig nok også lugte....et eller andet sted.....Jeg er bare meget træt af hykleriet....af konformiteten og forudsigeligheden i det hele.....jeg ved jeg skal være pænpige, jeg ved jeg skal være lowkey...er jeg så også....men inde bag der rumsterer det..Nå jeg skal lige tilbage og brække mig - ses!

 
At 20/9/06 19:42, Anonymous Anonym said...

Jeg kan se at du selv fandt vandet ;-)

 
At 20/9/06 23:00, Blogger flinkonellas på vej ud af flinkeskolen said...

ÅhPuslingforfandennugårjegsnartopogvriderarmenerundtpådeselvfedeidiotersomikkekanseindbagfacadentrorforøvrigtpådethøjrødedingledress.

 

Send en kommentar

<< Home