kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

20.9.06

Susling siger come on

Ærede læsere og læserinder! Man er aldrig længere nede i kulkælderen, end at man hurtigt får snuden oven vande igen, ser den sølvrandede linie på skyen og skråler "Ovenover alting stråler Moder Sol" med Dirch Passer stemme.....

Nogen gange er det et par nye støvler, der redder dagen. Andre gange en billig, bordaux plastiktaske fra H&M......En bog fra amazon....yes yes.....skal til at læse a Self-made man af Norah Vincent......En ung mand i en håndværkerbil, der kigger på mig, en anden der går galant til side i indkøbskøen......en lille hyggesnak med Sønnike - som forøvrigt skifter navn til Lugtelakridsen (han er altså hamrende præpubertær og den slags lugter!)....En glad My Guy, der kommer hjem fra sin dag i konsulentbranchen og lige giver mig et hygge-jeg-elsker-dig-grams-på-numsen...og et eller andet sted en bevidsthed om, at det job jeg lige fik afslag på, nok heller ikke var mig....tænkte jeg jo egentlig, da jeg gik ud efter samtalen og havde faktisk lidt mareridt over, hvordan jeg skulle håndtere det, hvis jeg havde skulle sidde der dag ud og dag ind -forever and ever....Og så er det ikke mindst en upper, at Magic Boy kommer på besøg om nøjagtig 2,5 t. og så skal vi drikke en stille Martini - stirred not shaken- sammen.......Uhm...Martinis mixet af My Guy......en sjælden forteelse, men Uhm......