kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

26.9.06

Susling spørger.....

Kender I den her med at man står med en ting i hånden og så tænker man:" Ho, ho....skidesmart sted at lægge den her ting, så er jeg helt sikker på, at kunne finde den igen! Mand, hvor er jeg bare klog og tjekket."

OGSÅKANMANIKKEFINDETINGENIGENFORDIMAN
NÆRMESTHARFÅETALDERSDEMENSOGMANBAREIKKEHAR
ENANELSEOMHVADDER
EGENTLIGVARSÅKLOGTVEDNETOP
DETOPBEVARINGSSTED


Jeg er helt 100 på, at jeg har nisser. Hvordan blødgør man dem? Jeg står lige og mangler min oplader til min mobil og indtil videre har de kun ladet mig finde alle de andre opladere huset er fuld af, fordi ungerne skifter mobiler for et godt ord. Ærlig talt:Skal nisser ha' øl, risengrød eller skal man chante nogle søde ord?Hvad, hvad, hvad........?

4 Comments:

At 26/9/06 22:53, Anonymous Anonym said...

man skal holde op med at lede, så vil genstanden lige så stille genmaterialisere sig ... for så er det nemlig ikke sjovt længere.

 
At 27/9/06 08:53, Blogger susling said...

Tak Visitsen! Jeg har også samme teori - det er bare ikke så godt, når det er min oplader, der er væk og min mobil er ved at løbe tør for strøm :-(

 
At 29/9/06 08:18, Anonymous Anonym said...

Tip of the day:

Min oplader sidder permanent i stikket i køkkenet...afkommets permanent i stikket i gangen...

Kan godt være, at det ikke er til en Bo Bedre reportage, men vi ved ALTID, hvor de er henne ! :-)

 
At 29/9/06 15:12, Blogger susling said...

jamen den kører vi i store træk (ejer ikke et bo bedre hjem) men der hang for mange af dem rundt omkring - vi er fire i familien - og så måtte der rationaliseres...nu er der så noget af mit der er blevet bortrationaliseret og please, please, hvor er det henne...???

 

Send en kommentar

<< Home