kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

22.9.06

Susling siger en god og en dårlig

fandeme......nogle gange sidder man tilbage og siger en god og en dårlig og så var det den dag. Dårligt, at underboen har det skidt med sig selv og pludselig bliver en brokkerøv....bare fordi man en enkelt aften har været lidt festlig og der er kommet en lille bitte vandskade.......vi så den med det samme og skyndte os, at gøre alt, hvad vi kunne for at rette op på det......kan jo ikke gøre for 70'er håndværkersjusk...og 50-somethings cancerproblemer...kan vi jo ikke rette op på, vel ...Kun være søde og omsorgsfulde....bliver så lige lidt svært, når dem man prøver at være søde og kærlige overfor går i selvretfærdig ego-spas.....Ok, vi kom til at larme lidt musikmæssigt, da Magic Boy var her.......ok......huset er noget lort- fantastisk beliggenhed, men ren '70'er-slum - har jeg nogen sinde sagt '70'erne var cool?!.....men vi opdagede jo vandskade med det samme......og i øvrigt....please gud....hjælp mig med ikke at blive et surt og selvretfærdigt røvhul, når jeg bliver ældre.....please, please.....

Det gode.....jeg er så tæt på, hvem jeg er og hvad jeg vil.........og pludselig er jeg tæt på at ramme rigtigt i forhold til, hvem der synes jeg er spændende, klog og noget de godt gider...........Sour- sweet, thats me!