kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

25.9.06

Susling smlufrlaptsmf

De her dage, ikk'... de her dage, hvor ingen ringer til en, ingen besvarer ens mails, ingen gider læse ens blog, fordi man er så stang hamrende kedelig og selvsmagende. Til gengæld vælter det ud af postkassen med breve fra Bankrådgiver fra Helvede.

Rigtige breve i hånden får en til at huske, at man stadig ikke har fået svaret på det brev, ens gamle moster sendte en engang i slutningen af august. Pludselig kommer man i tanker om alle de andre gange, man ikke lige gjorde, sagde, huskede....og vupti, så tager man sig lige en dykker ned i den store Dårligsamvittighedspøl.....vælter sig rundt i sølet, mens man slår sig selv oven i hovedet med den store Skyldshammer....jeg burde, jeg skulle.......

Det er selvfølgelig også sådan en dag cyklen er flad, kunderne i kassekøerne er brovtende og uforskammede og man bliver sprunget over fem gange - mindst - til gengæld er ekspedienterne bare normalt sure og nedladende.....der er kommet et hul i ens bukser og kors hvor de strammer i øvrigt.......man opdager, en underlig knob under armen og hvad sker der lige med min tunge.......Håret sidder værre end på den dårligste hårdag og ungerne har rottet sig sammen om at klage over servicen.....standarden generelt og allermest ens evner som mor........My Guy sidder med indadvendt blik ved morgenbordet og svarer mig kun med hm og nåh og tja, fordi han ikke gider høre på mig. Og for at sætte trumf på skal jeg være helt alene om rengøringen, fordi My Guy lige skulle slappe af hele weekenden og nu er taget glad afsted til endu en lystig dag i konsulentbranchen.............kattene har væltet en vase, så der er kommet vand på min lille bærbare.....

OG HVEM FANDEN ER DEN IDIOT, DER HAR SKREVET ET DIGT OM: JEG HOLDER AF HVERDAGEN!

Helt ærlig, jeg vil da ti gange hellere tilbringe resten af mine dage i et tropeparadis, hvor jeg aldrig bliver fed, gammel eller har PMS...
Fuck hvor jeg hader PMS........dårligste opfindelse, der er gjort til dato!