kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

13.7.06

Susling hilser folket

Bare lige en lille hälsning inden veterancruiseren bliver startet op og kursen bliver sat mod de dybe mørke svenske skove...ooh panik..monsterstore elge og farlige skovmyrer....nå hvad fa'n: "Hellan går...Du er som en vackar dröm...Så länge skudan kan gå...Ulla, min Ulla....Du vackra du fria og alt det her"......en uge i limbo....kan godt klare det....orientering til evt. tyveknægte.......

  1. Vi ejer absolut intet
  2. Vores hustand vil blive beboet af: 2 stks. hysteriske møgkatte/Fruerne, 3 skrigende og hujende unger i tidlig skolealder, 1 kommende skilsmissefar og et hobental af tørstige planter
  3. oven i det har vi simpelthen de mest opmærksomme og ikke mindst påpasselige og meget, meget agressive naboer...
Inden broen bliver krydset, hvor jeg i bedste traditionsrige stil kommer i tanke om, at jeg har glemt halvdelen af det, jeg sku' ha' husket (det er derfor My Guy påstår min indre tegneseriefigur er Bianca Casta del fiore - Hør følgende sætning for jer: "Himmel mine smykker") Ja, da vil jeg nyde en tur i Glassalen i Tivoli i forhåbentligt genialt selskab med Brad Mehldau Trio......

Jazzhænder og god sommeruge til jer alle!

7 Comments:

At 13/7/06 18:48, Anonymous Anonym said...

God ferie i det svenske Susling :-)

 
At 13/7/06 19:19, Anonymous Anonym said...

Rigtig god tur !

 
At 13/7/06 19:46, Blogger Suzy Q said...

Go tuuuuur :)

 
At 13/7/06 22:11, Anonymous Anonym said...

Opfør jer nu ordentligt i det udenlandske. Svenskere er søde mennesker (bare fandens vi ikke fik monopol på al den skønne natur dengang vi ejede dem).

God tur til jer :-)

 
At 14/7/06 19:52, Anonymous Anonym said...

Jazz-hands on your way to Sweden :-)

 
At 19/7/06 08:54, Anonymous Anonym said...

Rigtig god fornøjelse og vær nu ikke alt for bange for alle de farlige dyr i skovene, de fleste er sikkert meget mere bange for jer, og med god grund!

 
At 12/8/06 21:44, Anonymous Anonym said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

 

Send en kommentar

<< Home