kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

30.6.06

Susling er glad......

jov, for der er da så meget at være glad for:
  1. f.eks. at jeg ikke er på Roskilde-festival. Har selvfølgelig været der. Mange år i træk faktisk, men det var før det blev en stor legeplads. Den gang dimsede man bare afsted sidst på eftermiddagen fredag, købte billetten ved indgangen og levede i smat tre dage i træk. Når pengestrømmen tørrede ud søndag, samlede man flasker og fik så lige reddet sig nok til lidt mad og en togbillet hjem. Meget rock'n'rollet nu jeg tænker mig om. Fik mig nogle pænt cool musikoplevelser, men nåede også en gang at se saniteten indefra. Lå sammen med 10 fulde delirende svenskere..meget interessant... eller det ville det have været, for jeg havnede der, fordi en eller anden havde tilbudt mig en joint (hold kæft, hvor var den stor) og den gang var jeg jo ikke så klog, som jeg er nu. Så jeg sagde tak som byder og blev så skæv, som jeg aldrig har været i hele mit liv. Faktisk var det så galt, at jeg bildte mig ind, at alle mine kropsfunktioner satte ud - undtagen min hørelse- og My Guy måtte slæbe mig gennem mudderet hen til - ja saniteteten, hvor jeg så ku' lige og lalle....Ok, efter det stoppede jeg både med det ene og det andet......Så man kan sige, at det er dejligt og noget man kan være glad for, at man ikke gider det skidt mere....Synes nu stadig, der er mange gode bands...men mor her foretrækker luksus og så sidder hun forøvrigt med et kæmpe herpessår, så hele den ene side af ansigtet er hævet op...skutte meget rock-chick der.
  2. og når det er sagt, så kan jeg jo være glad for, at jeg i min høje alder er blevet aldeles til jazz og derfor skal ind og se Brad Meldau -under ordnede forhold iført pænt tøj til den tilstundende Jazz-festival
  3. og så kan man jo i princippet være glad for, at Basso og Ulrich er smidt af Tour'en i år, så man ikke skal henslæppe sin tid foran tv'et...også selv om jeg i år havde set frem til oprejsning og fornyet entusiasme for denne elegante sport
  4. Sidst men ikke mindst kan jeg være glad for, at det her herpessår hamrer løs og kroppen er aldeles infektiøs, fordi så har jeg en god undskyldning for ikke at skrive de kedelige tekster, som jeg sku' ha' afleveret i dag og kan slippe for at husmore rundt med guldskruppen.......
Aaaaaaaaaaah...

2 Comments:

At 30/6/06 22:47, Anonymous Anonym said...

Det gør jeg også, det er så godt at stryge til, så dyngen vokser stabilt, til vi når bjergene ;-)

god bedring Susling :-)

 
At 1/7/06 00:37, Anonymous Anonym said...

Øøøøh - Er du syg ???

 

Send en kommentar

<< Home