kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

20.3.06

Yeeeeeeas ja' memmed

Jeg er stolt, rævestolt. Jeg er blevet inviteret med i klubben af en af dem jeg sætter virkelig stor og daglig pris på. Mød Suzy Q

Jeg ta'r selvfølgelig handsken op og gi'r mine 4 om det hele (eller næsten) elsker bare lister:

4 jobs jeg har haft:

  1. Salgsdulle i Magasin - sure tæer, sure kunder, surt polyester-outfit, sur løn - og så kan det godt være islændingene er glade for at ha' overtaget skidtet. Jeg er glad for i dag kun at være indehaver af et surt kontokort
  2. Tekstforfatter på amerikaner-reklamebureau - yeeees, bare mindre yeeeeees med to små blebørn. Men har da haft mine "15 minutes of fame"
  3. PR-chick så'n on an'off og bryder lige koden lidt...webtekster...begge dele er jeg langt fra færdig med
  4. Selvstænding Komm.råd'er - en oplevelse. Solidt tag i nos....på kunderne fra a-z, men langt fra romantisk. Er prøvet af, gjort, klar til næste ombæring....!
4 film jeg er på:
  1. The Piano - Harvey Keitel er seeeeeexet - lige i den film
  2. Italiensk neorealisme - desværre ka' bare ikke vælge én enkelt - alt fra de Sicca til Fellini...undskyyyld!
  3. Blade Runner ----ren oldekolle. Men tjeck lige kameravinklerne næste gang, ikk'
  4. Idioterne af Trier og The Ice Storm af Ang Lee og, og, og...det her er for meget for en gammel kvinde
4 steder jeg har boet:
  1. Østrig....lille landsby, lille skole, stor familie.......tænk tyrolerkjole, jodel, bejlere på høloftet og nonneskole -a' flere omgange
  2. Ama'r - on and off, hvad er der med den ø? Har boet der da jeg var 4, 17, 21 - med mellemrum og bestemt ikke af kærlighed!
  3. Mjølnerparken - kom ikke her og snak om mangel på dialog. Mor var der, mor gjorde det og mor blev træt, meget træt
  4. Christianshavn - det' kærlighed, ægte rendyrket kærlighed. Elsker bare det sted.Kan kun afbrydes af ophold i Småland og Normandiet
4 tv-shows (ok, nu bli'r det bare pinligt!)
  1. Frazier-sefølig......er igang med re run 3 (eller 4? eller 5?)!
  2. Alt fra Hell's Kitchen til TopModels - det kaldes kvalitetssamvær med teenage-skumfidusen (lækker, lækker datter-alt samvær på teenagepræmisser gribes med kyshånd!) plus selvfølgelig Dolph - for knægtens skyld
  3. "Husker du..." på Dr2 - fordi det er fedt at skue tilbage......
  4. Mistænkt, Morse, Midsommer Night Murders...alt hvad der hedder kvalificeret krimi uden New Yorker biljagter og revolver-snakker-før-detektiv
4 steder jeg har været (4 steder er bare ikke nok, øv):
  1. Østrig (Wien, Salzburg og small time village) selvfølgelig med og uden tyrolerkjole
  2. Paris - af flere omgange..både ophold og på transit til Korsika, Bretagne og Normandiet
  3. Etna- fedeste sted på Sicilien. Vulkanen var i seriøst udbrud!
  4. Dubrovnik......men nåede aldrig at se den gamle by...blev bombet kort efter
4 websteder jeg besøger dagligt:
  1. ni.dk ------alle nyhedsteder og aviser samlet et sted
  2. google.com - hvad man ikke ved, kan altid googles
  3. kommunikationsforum.dk - småt, stort og godt om det der interesser mig
  4. mit ynglingsudvalg af tøseblokkere-ingen nævnt ingen glemt
4 steder jeg hellere vil være (undskyld mig end hvad? Men anyways......)
  1. Kbh. K. sko-butikker......bare så'n inner city
  2. I min elskedes arme...når han ellers tager sig sammen til at være sjov
  3. sammen med ham +Skumfidus og Sønnike i Småland eller Normandiet
  4. I flyver på vej til N.Y. med seriøst kredit-kort og solid Martini (resten følger når jeg er ankommet hos længe savnet ven)
Mad x4:
  1. Ost......Gruyere, Manchego, Thise Blåskimmel.......bring it on
  2. Skinke, brunede kartofler og stuvet grønlangkål
  3. Mormors rødgrød - gad vide hvem der skal bringe den tradition videre?
  4. Østers, krabber, hummer, muslinger- altid bedst i Normandiet, men også dejligt herhjemme, når kontoen kan bære det
4 bloggere, der skal bære faklen videre:
Damn, jeg er ny med det her og der har vist allerede været andre der, men så må de bare føle min "omsorg" engang til - bare fordi de er så hamrende morsomme:

Blogbogstaver
Eatmyshorts
Visitsen
Karolinen







1 Comments:

At 21/3/06 21:50, Blogger Suzy Q said...

:)

 

Send en kommentar

<< Home